خبرهای داغ:
فرمانده انتظامی شهرستان بهار خبر داد
همدان-فرمانده انتظامی شهرستان بهار از توقیف یک دستگاه کامیون حامل ۲۲ تن شیر فاقد مجوز بهداشتی خبر داد.
کد خبر: ۹۳۸۶۴۶۱
|
۰۹ آبان ۱۴۰۰ - ۲۳:۱۴

سرهنگ بزرگعلی نوری در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری بسیج در همدان اظهار داشت: ماموران ایست و بازرسی شهید زارعی شهرستان بهار حین کنترل محور ورودی استان، به یک دستگاه کامیون مشکوک و آن را متوقف کردند.

وی افزود: در بازرسی از این خودرو، ۲۲ تن شیر فاقد مجوز که ارزش آن برابر نظر کارشناسان یک میلیارد و ۷۶۰ میلیون ریال برآورد شده، کشف و یک متهم در این خصوص پس از تشکیل پرونده به مرجع قضائی معرفی شد.

فرمانده انتظامی شهرستان بهار گفت: در اجرای طرح مبارزه با قاچاق کالا و ارز، ماموران انتظامی شهرستان بهار در پی کسب خبری مبنی بر فعالیت فردی در امر تهیه و توزیع سیگار خارجی قاچاق در شهرستان، بررسی موضوع را در دستور کار خود قرار دادند.

وی افزود: پس از شناسایی این فرد مشخص شد، نامبرده با خودرو وانت پراید سیگار خارجی قاچاق را تهیه و قصد توزیع آن را دارد که خودرو مذکور توقیف و در بازرسی از آن، ۱۲۱ هزار و ۶۰۰ نخ سیگار قاچاق کشف و متهم با تشکیل پرونده به مرجع قضائی معرفی شد.

نوری در پایان گفت: قاچاق کالا به تولیدات داخلی کشور ضربه مستقیم می‌زند که از تمام مردم تقاضا می‌شود، هرگونه اخبار در خصوص کالای قاچاق را از طریق شماره تلفن ۱۱۰ به پلیس اطلاع دهند.

انتهای پیام/

ارسال نظرات