خبرهای داغ:
همدان-مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق استان همدان با اشاره به بحث سرقت از تجهیزات و تأسیسات برقی گفت: با توجه به اقدامات پیشگیرانه و همکاری خوب نیروی انتظامی در بحث سرقت‌ها شاهد روند کاهشی هستیم.
کد خبر: ۹۳۸۵۰۸۴
|
۰۳ آبان ۱۴۰۰ - ۱۴:۰۳

روند کاهشی سرقت تجهیزات برق در استان همدان با انجام اقدامات پیشگیرانه

به گزارش خبرگزاری بسیج، شیرزاد جمشیدی در دیدار رییس پلیس آگاهی استان همدان ضمن تبریک میلاد با سعادت پیامبر (ص) و امام جعفر صادق (ع) اظهار داشت: نیروی انتظامی شغل مقدسی است که هر کسی در آن وارد می‌شود برای تأمین امنیت مردم از زندگی خود می‌گذرد و اجر آن نزد خداوند محفوظ است.

وی با اشاره به همکاری و تعامل خوب نیروی انتظامی با شرکت توزیع برق استان افزود: تمام تلاش همکاران ما نیز در راستای روشنایی بخشیدن به خانه‌ها و خدمات‌رسانی به مردم است.

مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق استان همدان با اشاره به بحث سرقت از تجهیزات و تأسیسات برقی عنوان کرد: با توجه به اقدامات پیشگیرانه و همکاری خوب نیروی انتظامی در بحث سرقت‌ها شاهد روند کاهشی هستیم و در شهرستان‌های اسدآباد، نهاوند و تویسرکان نیاز به کار بیشتری است.

وی با بیان اینکه طی ۶ ماه گذشته بیش از ۱۰۰ کیلومتر سیم مسی در استان به کابل خودنگهدار تبدیل شده است، گفت: با توجه به برنامه‌ریزی صورت گرفته تا پایان سال نیز با تأمین اعتبار مورد نیاز، ۴۰۰ کیلومتر سیم مسی را به کابل خودنگهدار تبدیل می‌کنیم.

جمشیدی تصریح کرد: از جمله مزایای کابل خودنگهدار، پیشگیری از سرقت سیم است که رضایتمندی مردم را نیز در پی دارد چراکه گاهاً سرقت سیم موجب قطعی برق به مدت طولانی و نارضایتی مردم می‌شود.

وی با بیان اینکه هدف و اولویت ما خدمت‌رسانی و کسب رضایتمندی مردم است، ادامه داد: ۱۰۰ درصد مشترکین استان برق‌دار هستند و با توجه به اهمیت و وابستگی زندگی امروزی به برق، نبود آن موجب مختل شدن زندگی مردم می‌شود.

* تأمین امنیت نیازمند مشارکت مردمی است

رئیس پلیس آگاهی استان همدان نیز در ادامه اظهار داشت: تأمین امنیت نیازمند مشارکت مردمی است و بدون آن امکانپذیر نیست.

سرهنگ علی اسدبیگی با اشاره به اقدامات صورت گرفته در خصوص برخورد با سارقین و دستگیری آنان افزود: در بحث کاهش سرقت‌ها خوشبختانه در اکثر شهرستان‌های استان وضعیت خوبی داریم.

وی با تأکید بر همکاری و ایجاد گشت‌های مشترک نیروی انتظامی و شرکت توزیع برق استان عنوان کرد: بهترین راه جلوگیری از سرقت، اقدامات پیشگیرانه است که سرکشی از مناطق و تأیید صلاحیت پیمانکاران و بررسی سوابق آنان از طریق نیروی انتظامی می‌تواند در این امر مؤثر باشد.

انتهای پیام/

ارسال نظرات