خبرهای داغ:
مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه ناحیه تویسرکان:

راه شهید «فهمیده» الگویی برای جوانان امروز است

همدان-مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه ناحیه تویسرکان با بیان اینکه راه شهید «فهمیده» الگویی برای جوانان امروز است، گفت: فرهنگ از جان گذشتگی و ایثار باید در بین جوانان و جامعه نهادینه شود.
کد خبر: ۹۳۸۶۵۱۱
|
۱۰ آبان ۱۴۰۰ - ۱۰:۲۷

به گزارش خبرگزاری بسیج، حجت الاسلام علی دانیالی در جمع کارکنان سپاه ناحیه تویسرکان ضمن تبریک هفته بسیج دانش آموزی اظهار داشت: سالروز شهادت «حسین فهمیده»، نوجوان ۱۳ ساله به عنوان روز دانش‌آموز نامگذاری شده است که از خود گذشتگی و ایثار بزرگی کرد و امام خمینی (ره) فرمودند «حسین فهمیده رهبر ما و الگوی ما است».

وی افزود: ۳۶ هزار دانش‌آموز شهید، سنگر علم و دانش و رها کردند و در جنگی نابرابر حضور یافتند و جلوی تجاوزهای بعثی‌ها ایستادگی کردند و به درجه رفیع شهادت رسیدند.

مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه ناحیه تویسرکان عنوان کرد: امروز توطئه و ترفند زیادی را دشمنان و دست نشاندگان آنها برای انحراف جوانان ما به کار گرفته‌اند که لازم است جوانان ما با بصیرت کامل در این امتحان سخت موفق و پیروز شوند.

وی با بیان اینکه فرهنگ از جان گذشتگی و ایثار باید در بین جوانان و جامعه نهادینه شود، افزود: امروز نیز جوانان ما می‌توانند با رهنمودهای رهبری معظم انقلاب که چراغ روشن راه است و مسیر را نشان می‌دهد، به قله‌های سعادت دست پیدا کنند و از انحرافات فرهنگی و سبک زندگی غربی الگوبرداری نکنند.

دانیالی با بیان اینکه راه شهید «فهمیده» الگویی برای جوانان امروز است، بیان داشت: «علی کندی» این جوان ۱۵ ساله نیز در دوره فعلی از جان گذشتگی می‌کند و به خاطر نجات بانوان کهنسال به دل آتش می‌زند و حماسه‌ای زیبا می‌سازد.

انتهای پیام/

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار