مسئول قرارگاه فضای مجازی سپاه صاحب الامر(عج) استان قزوین؛

حضور ۲۰ گروه در نخستین رویداد تولید محتوای تخصصی دیجیتال فضای مجازی بسیج استان قزوین

امیری گفت: ۵۰ نفر در قالب ۲۰ گروه و به تفکیک ۶ گروه نرم افزار، ۱۳ گروه انیمیشن و یک تیم در بخش بازی در نخستین رویداد تولید محتوای تخصصی دیجیتال فضای مجازی بسیج استان قزوین شرکت کرده اند.
کد خبر: ۹۳۸۶۵۸۸
|
۱۰ آبان ۱۴۰۰ - ۱۲:۴۵

قزوین_به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج مرتضی امیری مسئول قرارگاه فضای مجازی سپاه صاحب الامر(عج) استان قزوین در نشست خبری با اصحاب رسانه که با حضور سرهنگ طاهرخانی جانشین سپاه استان و اصحاب رسانه در سالن جلسات شهید پرویز فرماندهی سپاه استان برگزار شد با اشاره به برگزاری نخستین رویداد تولید محتوای تخصصی دیجیتال فضای مجازی بسیج استان قزوین بیان کرد: اولین رویداد تولید محتوای تخصصی دیجیتال فضای مجازی بسیج استان و سومین دوره این رویداد در سطح کشور به صورت سراسری و همزمان برگزار خواهد شد.

وی گفت: این رویداد موجب شناسایی استعدادهای پنهان این حوزه که در استان وجود داشته و بروز نکرده اند برگزار می شود.

امیری اظهار کرد: این رویداد در مدت ۴۸ ساعت به صورت شبانه روزی برگزار می شود که تیم های شرکت کننده در سه بخش انیمیشن، بازی موبایلی و نرم افزار به رقابت می پردازند.

مسئول قرارگاه فضای مجازی سپاه استان قزوین عنوان کرد: هیچ محدودیت سنی و جنسیتی برای این رویداد وجود ندارد و هیچ هزینه ای برای حضور در رویداد از تیم ها دریافت نمی شود.

وی افزود: مراسم از هشت صبح روز ۱۲ آبان‌ماه آغاز می شود و از ساعت ۹ صبح به طور سراسری این رویداد کلید می خورد و تیم ها پس از ابلاغ موضوع به تولید محتوا می پردازند و تولید محتوا در همان فضا رقم خواهد خورد.

امیری ادامه داد: جلسات برنامه ریزی و کمیته بندی مسوولیتی، تبلیغات محیطی و فضای مجازی، اطلاع رسانی رسانه ها، شناسایی و ثبت نام تیم ها به ویژه هنرستان های فنی انجام شده و بخش اعظم شرکت کنندگان دانش آموزان هستند.

این مسئول فضای مجازی تصریح کرد: ۲۰ گروه تا کنون برای حضور در رویداد اعلام حضور کرده اند اما پیش ثبت نام تیمی بیش از این آمار است که ۲۰ گروه ثبت نام نهایی کرده اند که بیش از ۵۰ نفر
شامل ۶ گروه نرم افزار، ۱۳ گروه انیمیشن
و یک تیم در بخش بازی در رویداد شرکت کرده اند و با توجه به درخواست علاقمندان، ثبت نام به مدت ۴۸ ساعت دیگر تمدید شد.

وی یادآور شد: معمولا این گونه است که یک بازی بارها و بارها از سوی کاربران مورد استفا ه قرار می گیرد و این به دلیل جذابیت نرم افزار است. اما باید سواد رسانه ای والدین افزایش یابد چرا که دریچه نگاه کودکان و نوجوانان با والدین متفاوت است و باید دید بازی مناسب سنین مختلف چیست. لذا رصد فعالیت کودک و نوجوان در فضای مجازی از اهمیت ویژه ای برخوردار است.

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار