خبرهای داغ:
مدیر آموزش و پرورش ناحیه ۲ همدان:

تکلیف امروز دانش‌آموزان مبارزه در عرصه جهاد با دیو جهل است

همدان-مدیر آموزش و پرورش ناحیه ۲ همدان با تاکید بر اینکه زمانی دانش‌آموزان باید در عرصه جهاد با دیو استکبار مبارزه می‌کردند، گفت: در حال حاضر تکلیف این است که در عرصه جهاد با دیو جهل مبارزه کنند.
کد خبر: ۹۳۸۶۷۳۹
|
۱۰ آبان ۱۴۰۰ - ۲۱:۳۹

به گزارش خبرگزاری بسیج، محمد باب الحوائجی در دیدار دانش‌آموزان بسیجی با نماینده ولی فقیه در استان همدان ضمن گرامیداشت یاد و خاطر شهدا و تبریک هفته بسیج دانش‌آموزی اظهار داشت: آموزش و پرورش تعامل خوبی با سپاه دارد و تمام مدارس سطح شهر همدان دارای پایگاه بسیج است.

وی با بیان اینکه با توجه به شیوع ویروس کرونا فعالیت‌های فرهنگی و تقویت فرهنگ ایثار و شهادت در مدارس جاری است، گفت: در هفته بسیج دانش‌آموزی برنامه‌های متنوعی برای اجرا در مدارس برنامه‌ریزی شده است.

مدیر آموزش و پرورش ناحیه ۲ همدان خطاب به دانش‌آموزان با بیان اینکه در هشت سال دفاع مقدس ۹۰ هزار بسیجی به شهادت رسیده‌اند که ۴۱ هزار نفر آنها دانش‌آموز و فرهنگی هستند، گفت: این افراد علاوه بر رسالت فرهنگی بودنشان به عنوان معلم و رسالت دانش‌آموزی خود به عنوان دانش‌آموز در جبهه‌های جنگ حاضر شدند.

وی با اشاره به ۵ هزار شهید فرهنگی و ۳۶ هزار شهید دانش آموز در کشور گفت: دانش‌آموزان به پیروی از مرادان خود که فرهنگیان بودند در میدان جنگ حاضر شدند.

باب الحوائجی با بیان اینکه ۳۶ هزار شهید دانش‌آموزی حاکی از این است که فرهنگیان آموزه‌های انقلاب اسلامی را به درستی انتقال داده‌اند، گفت: شما دانش‌آموزان باید بدانید که الگوهای سرافرازی مانند شهید «فهمیده» دارید که باید از آنها پیروی کنید.

وی با اشاره به فرمایشات امام خمینی (ره) مبنی بر اینکه رهبر من آن دانش‌آموز ۱۳ ساله‌ای است که با حرکت جهادی خود توانست در جبهه‌های جنگ نقش‌آفرینی کند، عنوان کرد: شما دانش‌آموزان هم می‌توانید سرمنشاء خیر و برکت باشید.

مدیر آموزش و پرورش ناحیه ۲ همدان با تاکید بر اینکه زمانی دانش‌آموزان باید در عرصه جهاد با دیو استکبار مبارزه می‌کردند و در حال حاضر تکلیف این است که در عرصه جهاد با دیو جهل مبارزه کنند، خاطرنشان کرد: باید در این عرصه تلاش کنید چراکه آینده ایران اسلامی به دست دانش‌آموزان خواهد سپرده شد.

انتهای پیام/

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار