خبرهای داغ:
فرمانده بسیج دانش‌آموزی شهید هاشمی همدان خبر داد

توزیع ۲ هزار بسته غذایی و لوازم التحریر به همت بسیج دانش‌آموزی همدان

همدان-فرمانده بسیج دانش‌آموزی شهید هاشمی همدان گفت: به همت بسیج دانش‌آموزی بیش از ۲ هزار بسته غذایی و لوازم التحریر بین دانش‌آموزان کم بضاعت حاشیه شهر توزیع شد.
کد خبر: ۹۳۸۶۷۴۸
|
۱۰ آبان ۱۴۰۰ - ۲۲:۲۵

به گزارش خبرگزاری بسیج، محمد ورمزیار در دیدار دانش‌آموزان بسیجی با نماینده ولی فقیه در استان همدان به نمایندگی از حوزه‌های بسیج دانش آموزی ضمن گرامیداشت هفته بسیج دانش آموزی اظهار داشت: بسیج دانش‌آموزی سعی کرده است برای اثرگذاری در دانش‌آموزان، این نسل تمدن‌ساز به عنوان هسته اصلی امیدآفرینی و دفاع همه جانبه از آرمان‌ها و ارزش‌های انقلاب اسلامی با فعالیت‌های مناسب به همت همه فعالان این عرصه گام‌های بلندی در رسیدن به این اهداف مقدس بردارد.

وی با اشاره به فعالیت‌های بسیج دانش‌آموزی ابراز داشت: حوزه‌های بسیج دانش‌آموزی سپاه ناحیه همدان با جذب بیش از ۴۰ هزار دانش‌آموز همت بالای خود را عزم کرده تا با اجرای برنامه‌های مختلف در طول سال زمینه‌ساز شکوفایی بیشتر این تشکل مقدس شود.

فرمانده بسیج دانش‌آموزی شهید هاشمی همدان با بیان اینکه حلقه‌های شجره طیبه صالحین در بسیج دانش‌آموزی زمینه شکوفایی استعدادها، مهارت‌ها و ارتقای سطح علمی و معرفتی دانش‌آموزان را فراهم کرده است، گفت: طرح شهید «بهنام محمدی» بستر جذب دانش‌آموزان بسیجی به مسجد را با همراهی اولیا و مربیان فراهم کرده است.

وی با بیان اینکه اجرای اردوهای طرح هجرت بسیج سازندگی از اقدامات این تشکل قدرتمند با همکاری دانش آموزان بسیجی در راستای محرومیت‌زدایی در زمینه نوسازی مدارس در مناطق محروم است، عنوان کرد: با حمایت و پشتیبانی آموزش و پرورش و سپاه ناحیه همدان در سال جاری هشت مدرسه با حضور ۱۲۰ دانش‌آموز مرمت و زیباسازی شده است.

ورمزیار با بیان اینکه در راستای کاهش آسیب‌های اجتماعی، دانش‌آموزان محروم و بی‌بضاعت شناسایی شده‌اند، گفت: به این دانش‌آموزان در قالب پویش‌های «همکلاسی مهربان» و کمک مومنانه خدمات‌دهی می‌شود.

وی افزود: به همت بسیج دانش‌آموزی بیش از ۲ هزار بسته غذایی و لوازم التحریر بین دانش‌آموزان کم بضاعت حاشیه شهر توزیع شد.

فرمانده بسیج دانش‌آموزی شهید هاشمی همدان با بیان اینکه هر سال دوره یاوران ولایت در راستای آموزش و آماده‌سازی دانش‌آموزان برای تصدی فرمانده واحدهای مقاومت برگزار می‌شود، گفت: اردوی راهیان نور و برگزاری دوره عملی آمادگی دفاعی از دیگر اقدامات بسیج دانش‌آموزی است.

وی تصریح کرد: با شیوع ویروس کرونا دوره‌های ذکر شده به صورت مجازی برگزار می‌شود.

ورمزیار اجرای برنامه‌های فرهنگی، تربیتی، استعدادیابی و تشکیل گروه فرهنگی _ هنری، تشکیل تیم‌های ورزشی و رزمی، برگزاری لیگ علمی پایا، شناسایی نخبه‌های علمی، فرهنگی و ... را از دیگر فعالیت‌های بسیج دانش‌آموزی عنوان کرد.

انتهای پیام/

ارسال نظرات
آخرین اخبار