رئیس ستاد برگزاری سیزدهم آبان در برنامه «سلام تهران»:
رئیس ستاد برگزاری سیزدهم آبان گفت: ین تجمع روز پنجشنبه از ساعت ۱۰ صبح در شهرهای استان تهران و کل کشور برگزار می‌شود و مردم با رعایت همه جوانب روحیه استکبارستیزی خود را به نمایش می‌گذارند.
کد خبر: ۹۳۸۶۸۶۳
|
۱۱ آبان ۱۴۰۰ - ۱۲:۴۶

به گزارش خبرگزاری بسیج، حجت‌الاسلام  سید محسن محمودی صبح امروز در گفت‌وگوی تلفنی با برنامه« سلام تهران» ضمن تبیین اهمیت گرامیداشت سیزدهم آبان اظهار کرد : ۱۳ آبان روز ملی مبارزه با استکبار جهانی است و باید مورد توجه قرار بگیرد و همه باید در این زمینه نقش آفرینی کنیم.

وی بیان کرد: با همکاری ستاد ملی مبارزه با کرونا و موافقت این ستاد مقرر شد در سراسر کشور تجمع سیزدهم آبان با رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی و در فضای باز و رعایت فواصل برگزار شود

رئیس ستاد برگزاری مراسم ۱۳ آبان بیان کرد: این تجمع روز پنجشنبه از ساعت ۱۰ صبح در شهرهای استان تهران و کل کشور برگزار می‌شود و مردم با رعایت همه جوانب روحیه استکبارستیزی خود را به نمایش می‌گذارند.

محمودی در خصوص تمهیدات اتخاذ شده برای برگزاری این مراسم اظهار کرد: تمام پروتکل‌ها با نظارت دست‌اندرکاران حوزه بهداشت و درمان است و این آیین با تمام مراقبتها برگزار می‌شود.

وی ادامه داد: گیت‌های تب سنجی، آماده سازی فضا ، چینش صندلی‌ها و سایر برنامه‌ها به نحوی است که بیماری مردم را تهدید نکند.

ارسال نظرات