ساری-فرمانده سپاه نوشهر با بیان اینکه بسیج حلقه وصل مردم است، خاطرنشان کرد: فلسفه وجودی بسیج برای مردم است و سپاه و بسیج پناهگاه مردم هستند.
کد خبر: ۹۳۸۷۱۱۳
|
۱۲ آبان ۱۴۰۰ - ۱۰:۱۷

سپاه و بسیج پناهگاه مردم هستند

به گزارش خبرگزاری بسیج از مازندران،سرهنگ مهرداد ابراهیم پور فرمانده سپاه نوشهر در جلسه توجیهی شورای تحول محله «قرارگاه محله مهدوی (عج)» که با حضور معاون بسیج مساجد و محلات، فرماندهان و شورای فرماندهی حوزه مقاومت بسیج امام رضا (ع) نوشهر برگزار شد با اشاره به اینکه سپاه و بسیج یک نیروی مردمی هستند و از بدنه مردم تشکیل شدند، گفت: همواره پس از انقلاب اسلامی، کار‌های مختلف در کشور به دست مردم انجام شد و در طول هشت سال دفاع مقدس نیز همین مردم پای کار آمدند و چه در خط مقدم و چه در پشت جبهه جنگ را مدیریت کردند و در نهایت اجازه ندادند یک وجب از خاک ایران اسلامی به دست دشمن بیفتد.

سرهنگ ابراهیم پور با بیان این مطلب که  پایگاه‌های بسیج در سطح شهر‌ها و روستا‌ها به عنوان اداره نگاه نشود، زیرا یک تشکل مردمی است که سپاه کار پشتیبانی آن را انجام می‌دهد، افزود: پایگاه‌های بسیج در روستا‌ها باید تلاش کنند تا با همراهی شورا‌ها نسبت به رفع مشکلات سطح روستا‌ها هم اندیشی و اقدام شود تا مردم خدمات بسیج را از نزدیک لمس کنند.

سپاه و بسیج پناهگاه مردم هستند
فرمانده سپاه نوشهر با تأکید بر اینکه مردم باید بیش از گذشته خدمات مختلف سپاه و بسیج را در روستا‌ها مشاهده کنند و از آن بهره‌مند شوند، تصریح کرد: در هر روستا و محلات اگر سالی یک گره و مشکل از کار مردم باز شود توفیق بسیار ارزشمندی است و بنابراین فرماندهان پایگاه‌های مقاومت نسبت به شناسایی مسائل و مشکلات سطح روستا‌های حوزه مسئولیت خود اقدام کنند و پس از اولویت بندی مشکلات، برای حل و رفع آن با همکاری و همراهی شورا‌ها و دهیاران اقدام عملی کنند.

سرهنگ ابراهیم پور با بیان اینکه بسیج حلقه وصل مردم است، خاطرنشان کرد: فلسفه وجودی بسیج برای مردم است و سپاه و بسیج پناهگاه مردم هستند.

فرمانده سپاه نوشهر در ادامه اضافه کرد: همه ما باید از سردار دلها، شهید حاج قاسم سلیمانی درس بگیریم و بدانیم که وقتی لباس مقدس سپاه و بسیج را به تن کردیم باید تا پای جان برای حفظ و حراست از انقلاب اسلامی و آرمان‌های آن بایستیم که البته شهید سلیمانی خود اینگونه بود و در همین مسیر نیز به درجه رفیع شهادت نائل آمد.

سرهنگ ابراهیم پور با تأکید بر اینکه بسیج در محلات به دنبال حل مسائل و مشکلات روستا و محلات با همراهی شورا، دهیار و خانه هلال و دیگر ارگان‌های محلی و مردم است، گفت: باید در محلات فضا را به سمتی ببریم که کار‌ها به دست مردم حل شود و مشارکت مردمی را در امور بالا ببریم.

سپاه و بسیج پناهگاه مردم هستند
فرمانده سپاه نوشهر با تصریح بر اینکخ باید روحیه همدلی و نوعدوستی را در محلات بیش از پیش افزایش دهیم و نقاط ضعف برطرف و نقاط قوت تقویت شود، افزود: قرارگاه محله مهدوی کاملا مردمی است و هر جا کار مردمی باشد امور به راحتی پیش می‌رود و مسائل حل می‌شود.

به گفته سرهنگ ابراهیم پور قرارگاه محله مهدوی به دنبال حل مشکلات محلات با چاشنی مطالبه گری مردم است و در سپاه و بسیج خود را خادم مردم میدانند.

انتهای پیام/

ارسال نظرات
پر بیننده ها