خبرهای داغ:
دانشجوی انقلابی بیرجند:

استکبارستیزی یعنی افزایش توان داخلی و ایمان به وعده‌های الهی/ تسخیر لانه‌های جاسوسی آمریکا به دست دانشمندان و جوانان با استعداد ایرانی است

دانشجوی بیرجندی گفت: با بالابردن سطح هوشیاری و آگاهی مردم، حمایت از دانشمندان و تربیت جوانان بااستعداد کشورمان می‌توانیم لانه‌های جاسوسی آمریکا در ایران اسلامی را تسخیر کنیم.
کد خبر: ۹۳۸۷۱۳۴
|
۱۲ آبان ۱۴۰۰ - ۱۲:۰۹


نرگس مهربان دانشجوی رشته گیاهپزشکی دانشکده کشاورزی دانشگاه بیرجند در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری بسیج از خراسان‌جنوبی اظهار داشت: استکبار یعنی گردنکشی، خودنمایی و خود بزرگ پنداری که بر جوامع ضعیف مسلط شوند.


وی عنوان کرد: استکبارستیزی یعنی توانمندسازی و تکیه بر مردم، استکبارستیزی یعنی افزایش توان داخلی و ایمان به وعده‌های الهی.


این جوان انقلابی افزود: استکبارجهانی به سردمداری آمریکای جنایتکار دست به ترور دانشمندان ایرانی می‌زنند مسلم است برای اینکه جلوی پیشرفت کشور ما را بگیرند سعی در نابودی دانشمندان، جوانان فعال و دانش آموزان سخت کوش و نابغه مسلمان را دارند.

وی خاطرنشان کرد: با بالابردن سطح هوشیاری و آگاهی مردم، حمایت از دانشمندان و تربیت جوانان بااستعداد کشورمان می‌توانیم بار دیگر لانه‌های جاسوسی آمریکا در ایران اسلامی را تسخیر کنیم.

مهربان بیان داشت: حاج قاسم درس‌آموز ممتاز مکتب امام خمینی (ره) معمار کبیر انقلاب بود. یعنی اگر یکی از مهم‌ترین اهداف انقلاب اسلامی، تربیت انسان‌ها در تراز انقلاب را فرض کنیم، مکتب حاج قاسم همان مکتب انقلابی امام خمینی (ره) و مکتب اباعبدالله (ع) است که از اسلام انقلابی نشأت گرفته است. سردار سلیمانی با کودکان مهربان و با دشمنان سرسخت و با صلابت بودند و در دفاع از کشورشان و کشور‌های مسلمان ذره‌ای درنگ نمی‌کردند.

وی اظهار داشت: تنها راه برون رفت از تحریم ها، افزایش توان داخلی و به کارگیری ایده‌های جوانان خلاق کشور است تا در همه زمینه‌ها به خودکفایی برسیم.

این جوان انقلابی تنها نقشه راه و چراغ هدایت پیش روی جوانان را عمل به فرمایشات مقام معظم رهبری دانست و در بیان انتظارات رهبری در بیانیه گام دوم انقلاب از جوانان به موارد ذیل تاکید کرد:

•جوانان باید شانه‌های خود را به زیر بار مسئولیت بدهند و از تجربه‌ها و عبرت‌های گذشته بهره گیرند و با نگاه و روحیه انقلابی و عمل جهادی را به کار ببندند و ایران اسلامی عزیز را با الگوی کامل نظام پیشرفته اسلامی بسازند.

•فعال کردن ظرفیت‌های طبیعی و انسانی کم نظیر کشور که تاکنون توسط مدیران مورد غفلت قرار گرفته‌اند و در پیشرفت‌های مادی و معنوی کشور به معنای واقعی جهش ایجاد کنند.

• بهره گیری از فرصت‌های مادی کشور و ایجاد جهشی نمایان در افزایش در آمد‌های ملی و بی نیاز ساختن کشور - با اعتماد به نفس بالا

•بهره برداری از دستاورد‌های گذشته و ارتقاء و پیشرفت کشور در بخش تولید و اقتصاد ملی

•شکستن محاصره تبلیغاتی وارونه و مغرضانه رسانه‌های صوتی و تصویری و اینترنتی دشمنان ملت

• پرورش نهال امید به آینده در خود و دیگران که از آن به نخستین و ریشه‌ای‌ترین جهاد تعبیر شده است.
• خیز برداشتن به سوی آینده و آفرینش حماسه با قدرت خدادادی

انتهای پیام/

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار