فرمانده سپاه امیرالمومنین (ع) ایلام گفت: خدمت رسانی مطلوب و شایسته به محرومان در قالب اهداء جهیزیه، بسته های مواد غذایی، تهیه تبلت و زنده نگه داشتن یاد رزم آوران هشت سال دفاع مقدس اولویت نخست برگزاری کنگره سه هزار شهید استان ایلام است.
کد خبر: ۹۳۸۷۱۸۰
|
۱۲ آبان ۱۴۰۰ - ۱۲:۲۹

به گزارش خبرگزاری بسیج  سردار جمال شاکرمی  در نشست هماهنگی کنگره سه هزار شهید استان ایلام اظهار داشت: آبرسانی به مناطق محروم و کم برخوردار استان، ساخت منازل برای نیازمندان در مناطق روستایی و شهری از دیگر خدمات ارایه شده در کنگره سه هزار شهید استان ایلام است.

وی افزود: ۴۳ خدمت بمناسبت گذشت ۴۳ سال از پیروزی انقلاب اسلامی در این کنگره به یاد شهدای این استان که جانانه در برابر دشمن ایستادند و به شهادت رسیدند، به مردم ارائه می شود.

فرمانده سپاه امیرالمومنین ( ع ) ایلام ادامه داد: این کنگره با برنامه ریزی و تمهیدات اتخاذ شده تمامی دستگاه های خدمت رسان نیمه اول آذر برگزار می شود و پس از اتمام برنامه های این کنگره نیز شاهد برگزاری اجلاسیه پایانی آن خواهیم بود.

شاکرمی تاکید کرد: تمامی پیشنهادات اعضای کمیته های محرومیت زدایی این کنگره نظیر کمیته امداد، بهزیستی و بنیاد مسکن ارائه و مقرر شد همه برای برگزاری باشکوه این کنگره اهتمام جدی باشند.

وی تصریح کرد: طی نشست امروز کنگره سه هزار شهید مقرر شد کمیته سلامت دانشگاه علوم پزشکی و سپاه استان در مناطق کم برخوردار استان بیمارستان صحرایی راه اندازی کنند.

فرمانده سپاه امیرالمومنین ( ع) ایلام یادآور شد: ۴۳ تابلو زیبا با محتوای ارایه ۴۳ خدمت در کنگره سه هزار شهید ایلام در نمایشگاهی که مقام معظم رهبری برای دیدار با اعضای کنگره بازدید خواهند کرد به نمایش گذاشته خواهد شد.

کنگره سه هزار شهید استان ایلام با ارائه ۴۳ خدمت نیمه اول آذر آغاز می شود.

اخبار مرتبط
ارسال نظرات