فرمانده سپاه امیر المومنین (ع) استان ایلام:

درهایی از حکمت به واسطه برگزاری کنگره شهدا به روی استان ایلام باز شده است

سردار شاکرمی با بیان اینکه درهایی از حکمت به واسطه برگزاری کنگره شهدا به روی استان ایلام باز شده است، گفت: از هر دریچه ای به دفاع مقدس نگاه شود در از فضیلت است.
کد خبر: ۹۳۸۷۲۰۸
|
۱۲ آبان ۱۴۰۰ - ۱۳:۵۷

به گزارش خبرگزاری بسیج، فرمانده سپاه امیر المومنین (ع) استان ایلام، صبح امروز (۱۲ آبان) در کارگاه آموزشی کنگره ملی سرداران و ۳ هزار شهید استان ایلام، اظهار کرد: استان ایلام یکی از آخرین استان هایی است که کنگره شهدا در این استان برگزار می شود.

سردار«جمال شاکرمی» با بیان اینکه از هر دریچه ای به دفاع مقدس نگاه شود، فضیلت است، افزود: همه استان ایلام در دوران هشت سال دفاع مقدس درگیر جنگ بوده است و مردم استان با تمام وجود در مقابل دشمن ایستادگی و مقاومت کردند.

وی با اشاره به اینکه امروز استان ایلام آماده و محیای برگزاری کنگره بزرگ سه هزار شهید استان است، تصریح کرد: ۴۳خدمت در طول برگزاری کنگره شهدای به مردم و اقشار مختلف مردم به ویژه مناطق محروم ارائه می شود.

فرمانده سپاه امیرالمومنین (ع) استان ایلام با اشاره به اینکه در مسیر برگزاری کنگره شهدای استان،  بنیاد شهید، حفظ آثار، سپاه پاسداران، قلم به دستان، دانشگاهیان و... هر کدام مسیر خود را دارند و کار خود را آغاز کرده اند، یادآور شد: درهایی از حکمت به واسطه برگزاری کنگره سه هزار شهید استان ایلام باز شده است.

وی با اشاره به اینکه هر کدام از شهدا به یک کنگره نیاز دارند، ابراز کرد: بیش از ۶ هزار شهید در دوران دفاع مقدس از سراسر استان در مناطق عملیاتی استان ایلام به فیض شهادت نایل آمده اند و استان ایلام نیز ۳ هزار شهید را تقدیم آرمان های نظام اسلامی کرده است.

گفتنی است، کارگاه آموزشی کنگره سه هزار شهید استان ایلام با حضور«سردار حق طلب» ریس حفظ آثار کل سپاه، سردار سرتیپ پاسدار «عبدالله پور» فرمانده سپاه قدس گیلان و مدیران کمیته های استانی کنگره شهدای استان در محل سالن اجتماعات اداره کل بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس استان ایلام  برگزار شد.

اخبار مرتبط
ارسال نظرات