آغاز بکار سومین رویداد تولید محتوای فضای مجازی بسیج ایلام

معاون هماهنگ کننده سپاه امیرالمومنین علیه السلام ایلام از آغاز برگزاری سومین رویداد تخصصی تولید محتوای فضای مجازی بسیج همزمان با سراسر کشور، در استان خبر داد و گفت: ۱۰ تیم در این رویداد محتوایی شرکت دارند.
کد خبر: ۹۳۸۷۴۵۲
|
۱۳ آبان ۱۴۰۰ - ۱۱:۰۰

به گزارش خبرگزاری بسیج، سرهنگ کرم رضا نصرالهی  در حاشیه برگزاری این رویداد اظهار داشت: شرکت کنندگان در سه بخش پویانمایی، تولید بازی های تلفن همراه و نرم افزارهای تلفن همراه به مدت ۴۸ ساعت در حال رقابت با همدیگر هستند.

وی افزود: ۱۸ تیم برای شرکت در این دوره از رویداد اعلام آمادگی کرده بودند که در نهایت با توجه به شرایط ویروس کرونا تنها ۱۰ تیم مجوز شرکت در این دوره از رقابت ها را پیدا کردند.

معاون هماهنگ کننده سپاه امیرالمومنین (ع) استان ایلام با اشاره به برگزاری کنگره ملی سه هزار شهید ایلام استان ایلام توضیح داد: باتوجه به برگزاری کنگره شهدا یکی از بخش های ویژه رویداد به موضوع کنگره اختصاص یافته است.

نصرالهی ادامه داد: شناسایی نخبگان فضای مجازی، تشکیل فرماندهی و کنترل واحد برای عملیات در فضای مجازی و تولید آثار فاخر ویژه شبکه های اجتماعی از اهداف این رویداد است.

وی یادآور شد: ارائه توانمندی های تخصصی بسیج در حوزه فضای سایبری، شناسایی استعدادهای برتر بسیج در حوزه فضای مجازی با هدف تلاش برای اشتغال زایی، رونق اقتصادی کسب و کارهای مجازی از دیگر اهداف این دوره از رقابت ها است.

وی اضافه کرد: در پایان سومین دوره تولید محتوایی فضای مجازی بسیج سه نفر از هر تیم برگزیده و آذرماه عازم تهران برای شرکت در رویداد کشوری تولید محتوا می شوند.

وی با بیان اینکه دشمن هر روز قوی تر و با برنامه ریزی دقیق تر وارد میدان کارزار با جمهوری اسلامی می شود، اما همیشه با جدیت بیشتر از سوی افسران جنگ نرم جمهوری اسلامی پس زده می شود، گفت: پیچیدگی های موجود در فضای مجازی ضرورت ارتقا سطح سواد رسانه‌ای جامعه را ضرورت بخشیده است.

معاون هاهنگ کننده سپاه امیرالمومنین علیه السلام استان ایلام افزود: دشمنان نظام طی ادوار گذشته درصدد ضربه زدن به نظام بوده اند و از هر حربه ای برای ضرب زدن به نظام بهره گرفته اند، اما ناکام مانده اند به همین خاطر به حوزه جنگ نرم برای صدمه به پیکره نظام ورود کرده اند.

وی با تاکید بر ضرورت حضور جوانان انقلابی در فضای مجازی اضافه کرد: فضای مجازی یک امکان گسترده برای بیان اعتقادات، نظرات، آگاهی بخشی و مقابله با ترفندهای دشمن که سعی در دروغ‌پراکنی اشاعه منکرات دارند، است.

روز جمعه آیین اختتامیه این رویداد و معرفی افراد برگزیده انجام می گیرد.

اخبار مرتبط
ارسال نظرات