خبرهای داغ:
مسئول فضای مجازی سپاه انصارالحسین(ع) استان همدان خبر داد

حضور ۱۹۲۰ نفر در سومین رویداد سراسری تولید محتوای دیجیتال بسیج

همدان-مسئول فضای مجازی سپاه انصارالحسین(ع) استان همدان گفت: سومین رویداد سراسری تولید محتوای دیجیتال بسیج با حضور یک هزار و ۹۲۰ نفر نیروی تخصصی، تولید فضای مجازی و دیجیتال در کشور برگزار می‌شود.
کد خبر: ۹۳۸۷۳۰۰
|
۱۲ آبان ۱۴۰۰ - ۱۹:۱۳

به گزارش خبرگزاری بسیج، سرهنگ حسین ربیعی در آیین افتتاحیه مرحله استانی سومین رویداد سراسری تولید محتوای دیجیتال بسیج که در اردوگاه فجر همدان با حضور دانش آموزان بسیجی برگزار شد، اظهار داشت: این رویداد رزمایش تولید محتوا است که به ابتکار سازمان بسیج برای سومین دوره امسال برگزار می‌شود.

وی با بیان اینکه این دوره از مرحله استانی آغاز و در مرحله ملی هم ختم می‌شود و در نوع خود در دنیا نظیر ندارد، افزود: چنین برنامه‌ای با حضور نیروهای جوان، مومن، انقلابی و فعال و تیم‌های تخصصی تولید محتوا در حوزه فضای مجازی برگزار می‌شود.

ربیعی گفت: این رویداد همزمان با سراسر کشور از امروز تا روز جمعه با حضور یک هزار و ۹۲۰ نفر نیروی تخصصی، تولید فضای مجازی و دیجیتال در کشور انجام می‌شود.

وی با بیان اینکه این رویداد بر اساس زیست بوم استان‌ها در این مرحله انتخاب شده که به رقابت پرداخته می‌شود، ابراز داشت: در بیانیه گام دوم انقلاب نیز رهبر معظم انقلاب دو پیش فرض، امیدآفرینی در فضای جامعه و شکستن محاصره اقتصادی دشمن را برای تحقق گام‌های بیانیه مورد تاکید قرار دادند.

مسئول فضای مجازی سپاه انصارالحسین(ع) استان همدان با بیان اینکه این بستر مهم و بااهمیت است و باید ورود هوشمندانه و کار گروهی و راندن و تاراندن دشمن به گونه‌ای باشد که دشمن حتی فرصت برگشت نداشته باشد، عنوان کرد: این کار فقط در عرصه تولید محتوا محقق می‌شود و باید بتوانیم بر اساس سبک زندگی متعالی و متناسب با نیاز جامعه و مخاطبین تولید و در اختیار آنها قرار دهیم.

وی بیان کرد: امروز این رویداد رقابتی با هدف ارتقای سطح کیفی بسیج، تولیدات بسیج و نیروهای بسیج و شناخت استعدادهای درون استان با ایجاد یک ظرفیت و نهضت فراگیر تولید محتوا برگزار می‌شود تا با استفاده از ظرفیت‌های طلایی نیروهای انقلاب به پرورش استعداد جوانان پرداخت.

ربیعی گفت: در پایان مرحله استانی نیز برگزیدگان و تیم‌های منتخب این رویداد، دوم تا چهارم آذر ماه در تهران به رقابت خواهند پرداخت و روز ۵ آذر که روز بسیج است اختتامیه برنامه و تیم‌های نهایی انتخاب خواهند شد.

وی عنوان کرد: تیم‌ها در این سه روز در سه حوزه برنامه‌نویسی، بازی‌نویسی و پویانمایی فعالیت می‌کنند و برترین آنها به رقابت‌های نهایی اعزام خواهند شد.

انتهای پیام/

ارسال نظرات