خبرهای داغ:
فرمانده سپاه انصارالحسین (ع) استان همدان خبر داد

آغاز مرحله استانی سومین رویداد بزرگ سراسری تولید محتوای دیجیتال بسیج در همدان

همدان-فرمانده سپاه انصارالحسین (ع) استان همدان از آغاز مرحله استانی سومین رویداد بزرگ سراسری تولید محتوای دیجیتال بسیج در دارالجهاد همدان خبر داد.
کد خبر: ۹۳۸۶۸۶۷
|
۱۱ آبان ۱۴۰۰ - ۱۲:۵۴

سردار مظاهر مجیدی در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری بسیج در همدان از آغاز مرحله استانی رویداد تولید محتوای دیجیتال بسیج در استان همدان خبر داد و اظهار داشت: این رزمایش و رویداد سراسری به منظور شناسایی افراد توانمند و مستعد در حوزه تولید محتوای تخصصی ویژه فضای مجازی برگزار می‌شود.

وی با اشاره به محورهای برگزاری این رویداد گفت: بازی‌های ویژه تلفن‌های همراه، نرم افزارهای ویژه تلفن همراه و پویانمایی از رشته‌های این رزمایش محسوب می‌شود.

فرمانده سپاه انصارالحسین (ع) استان همدان ابراز داشت: همچنین تولید آیتم‌های تصویری و پوسترهای مفهومی در کنار کارگاه‌های تخصصی تولید محتوا از دیگر برنامه‌های این رویداد خواهد بود.

وی تاکید کرد: کشف استعدادهایی که شرایطی برای عرضه توانمندی‌هایی خود در حوزه تولیدات دیجیتال نداشته‌اند و همچنین حمایت عملی از آنها، مهمترین هدف این رویداد استانی و سراسری است.

سردار مجیدی در پایان تاکید کرد: به منظور ایجاد انگیزه و تقویت تیم‌های نخبه به برگزیدگان هرمحور جوایز ارزشمندی اهدا می‌شود و برترین‌ها قبل از هفته بسیج به رقابت‌های کشوری اعزام خواهند شد.

انتهای پیام/

 

ارسال نظرات