خبرهای داغ:

بیانیه ۱۳ آبان مجمع بسیجیان اصفهان

مجمع بسیجیان اصفهان بمناسبت ۱۳ آبان ماه سالروز استکبار ستیزی بیانیه ای به شرح زیر صادر کرد
کد خبر: ۹۳۸۷۴۴۹
|
۱۳ آبان ۱۴۰۰ - ۱۰:۵۷

به گزارش خبرگزاری بسیج از اصفهان مجمع بسیجیان اصفهان بمناسبت ۱۳ آبان ماه سالروز استکبار ستیزی بیانیه ای به شرح زیر صادر کرد.

بسم الله القاصم الجبارین

سیزدهم آبان یاد آور سه حرکت برخاسته از دانش، معرفت و بصیرت در نهضت و مبارزات مردم ایران اسلامی در مقابله با ظلم، استبداد داخلی و استکبار جهانی است.

افشاگری حکیمانه و مخالفت امام خمینی (ره) با لایحه ننگین کاپیتالاسیون در مدرسه فیضیه، مرکز علوم الهی و اسلامی، و واکنش رژیم پهلوی در تبعید ایشان در ۱۳ آبان ۱۳۴۳ نشان از پیروزی قطعی حق و منطق برخاسته از بینش الهی بر تفکر باطل متکی بر ظلم و زور و خودکامگی داشت.

همچنین شهادت دانش آموزان انقلابی در ۱۳ آبان سال ۱۳۵۷ به دست دژخیمان رژیم منحوس پهلوی در راه بیان خواسته ها و اعتراض برحق ملت ایران در دانشگاه تهران، نشان داد که استبداد و ظلم، مخالف دانش و آزادگی و استقلال طلبی است .

 و اقدام شجاعانه دانشجویان مسلمان پیرو خط امام(ره) در تسخیر لانه جاسوسی آمریکا در سال ۱۳۵۸ ثابت کرد که ایمان، دانش، و بصیرت انقلابی می تواند دشمنان نظام و انقلاب را به زانو در آورد.

این تجربه های ارزشمند استبداد و استکبار ستیزی، وظیفه سنگینی بر دوش ملت شریف ایران بویژه دانشگاهیان و دانش آموزان ایرانی می گذارد و بر همگان لازم می کند که با تکیه بر دانش متعهدانه، تخصص و خود باوری برخاسته از ایمان به قدرت لایزال الهی و حرکت در مسیر نورانی امام راحل(ره) ، شهدای راه استقلال و آزادی را با پیروی از تدابیر و فرامین حکیمانه رهبر معظم انقلاب اسلامی ادامه دهند.

مجمع بسیجیان استان اصفهان به نیابت از همه بسیجیان جان برکف ضمن گرامیداشت این روز بزرگ از ملت شریف ایران بخصوص فرهیختگان و اندیشمندان دعوت می کند همچون گذشته با حضور در مراسم گرامیداشت روز ۱۳ آبان، با فریاد شعار مرگ بر آمریکا و اسراییل ، انزجار خود از دشمنی ها، توطئه ها و خباثت های استکبار جهانی را به گوش جهانیان مخصوصا آزادی خواهان و اسقلال طلبان عالم برسانند.

                 مجمع بسیجیان استان اصفهان

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار