مراسم گرامی داشت یوم الله ۱۳ آبان درشهرستان کنارک برگزار شد

کنارک/مراسم گرامی داشت یوم الله ۱۳ آبان با حضور مسئولین و فرماندهان انتظامی و سپاه شهرستان در مدرسه زکیه کنارک برگزار شد.
کد خبر: ۹۳۸۷۵۶۲
|
۱۳ آبان ۱۴۰۰ - ۱۳:۱۵

به گزارش خبرنگار بسیج از کنارک، به مناسبت گرامیداشت هفته بسیج دانش آموزی  مراسم یوم الله 13 آبان در کنارک برگزار شد.

  نماینده ولی فقیه و امام جمعه شهرستان کنارک ضمن تبریک فرارسیدن ۱۳آبان گفت: ۱۳ آبان نماد استکبار ستیزی در جمهوری اسلامی ایران است و روز تسخیر لانه جاسوسی آمریکا توسط دانشجویان در سال۵۸ است و جزء ایام الله است.

حجت الاسلام بامری افزود: در چنین روزی دانش آموزان و دانشجویان پس از دریافت پیام امام خمینی(ره) که در مهر ماه ۵۷ برای جوانان کشور عزیزمان فرستادند و در آن ذکر کردند که برای نجات ایران و کشور عزیزمان کوشش کنید و با شعار توحید از دست چپاولگران و غارتگران را از کشور کوتاه کنید ودانش آموزان ما برای اعتراض به رژیم پهلوی به سمت دانشگاه تهران حرکت کردند و تعداد زیادی از دانش آموزان به شهادت رسیدند.

فرمانده قرارگاه شهید فولادی در این مراسم گفت: امام راحل تسخیر لانه جاسوسی آمریکا را که در ۱۳ آبان ۵۸ اتفاق افتاده بود انقلاب دوم نام بردند، اگر لانه جاسوسی آمریکا در آن زمان تسخیر نمی شد سرنوشت ما اینگونه نمی شد و به این پیشرفت‌ها و خود کفایی ها نمی‌رسیدیم .

سردار حسینی افزود: فصلی دیگر هم با این دزدی دریایی و ناکامی آمریکایی‌ها در مقابله با نیرو های مقتدر دریایی سپاه برایشان ثبت کردید .

در پایان مراسم با شعار مرگ بر آمریکا و اسرائیل و نواختن زنگ استکبار ستیزی توسط مسئولین شهرستان کنارک به پایان رسید.

ارسال نظرات