خبرهای داغ:
نماینده ولی فقیه سپاه نینوا:

۱۳ آبان نماد پیروزی حق بر باطل است / اقدام نیروی دریایی سپاه ابهت پوشالی آمریکا را درهم شکست

حجت الاسلام و المسلمین ایمانی در مراسم گرامیداشت ۱۳ آبان گفت: در 13 آبان سه واقعه اتفاق افتاد که اصلی ترین مصادیق مبارزه با استکبار در تاریخ انقلاب است.
کد خبر: ۹۳۸۷۵۸۹
|
۱۳ آبان ۱۴۰۰ - ۱۶:۳۹

۱۳ آبان نماد پیروزی حق بر باطل است / اقدام نیروی دریایی سپاه ابهت پوشالی آمریکا را درهم شکست

به گزارش خبرگزاری بسیج از گلستان؛ حجت الاسلام ولمسلمین ایمانی نماینده ولی فقیه سپاه نینوا استان گلستان صبح امروز در مراسم گرامیداشت 13آبان که در بندرگز برگزار شد گفت: در طول تاریخ بشریت همواره طاغوت در برابر حق قرار داشته و رسالت اصلی همه انبیا نیز هدایت مردم به سوی حق و دوری از طاغوت هاست.

وی افزود: مستکبرین عالم با هر رنگ و نژادی همیشه به دنبال سلطه بر همه مستضعفین بوده اند و چون اسلام با این منش مخالف است امروز استکبار جهانی به دنبال انحراف تعالیم اسلام است.

ایمانی تصریح کرد: تبعید امام خمینی (ره) در مخالفت با کاپیتالاسیون در ۱۳ آبان ۴۳ ، کشتار دانش آموزان و دانشجویان در ۱۳ آبان ۵۷ و تسخیر لانه جاسوسی در ۱۳ آبان ۵۸ سه واقعه ای است که اصلی ترین مصادیق مبارزه با استکبار در تاریخ انقلاب است.

نماینده ولی فقیه سپاه نینوا خاطر نشان کرد: شان تسخیر لانه جاسوسی به قدری بالاست که امام این واقعه را انقلاب دوم نام نهادند چراکه این واقعه لبیک توده ملت به آرمان های امام و مهر تاییدی بر حقانیت انقلاب بود.

وی همچنین اشاره ای به برخورد نیروی دریایی سپاه با ناو های آمریکایی کرد و گفت: اقتدار واقعی متعلق جوانانی است که دیروز با سلاح ایمان و تکیه بر خدا به جنگ ناو آمریکایی رفتند و ابهت پوشالی آنها را درهم شکستند.

 

انتهای پیام/

ارسال نظرات
پر بیننده ها