خبرهای داغ:

عضویت بسیج دانشجویی در شورای راهبردی صنعت، تولید و اشتغال شاهرود

شاهرود_تحقق منویات رهبر انقلاب در رفع موانع تولید و کمک به دانشگاه‌ها در جهت تبدیل شدن به دانشگاه‌های نسل سوم و کارآفرین از اهداف حضور بسیج دانشجویی در شورای راهبردی صنعت، تولید و اشتغال میباشد.
کد خبر: ۹۳۸۷۶۶۶
|
۱۳ آبان ۱۴۰۰ - ۲۲:۰۰

به گزارش خبرنگار بسیج، اولین جلسه راهبردی مسئولین شهرستان، باحضور امام جمعه شاهرود، فرماندار شهرستان، رؤسا و اساتید دانشگاه‌ها و تعدادی از مدیران کارگاه‌ها و بنگاه‌های تولیدی و کارآفرینان و مسئول بسیج دانشجویی شهرستان در خصوص رفع موانع تولید و اشتغال مولد و تعاونی‌ها و بنگاه‌های زود بازده، در محل حسینه امام خمینی (ره) نهاد امامت جمعه شاهرود، برگزار گردید.
در این جلسه تعدادی از اعضای این شورای راهبردی، مطالبی پیشنهادی جهت پیشبرد اهداف و برنامه‌ها و سازماندهی و نیز موانع پیش روی کارآفرینان، مطرح کردند.
همچنین تعدادی از رؤسای دانشگاه‌ها نسبت به نقش موثر دانشگاه‌ها، و چگونگی همکاریشان با بخش تولید و رفع موانع تولید، پیشنهاداتی بیان کردند.
سید حیدر موسوی مسئول بسیج دانشجویی شهرستان در حاشیه این جلسه گفت: تحقق منویات رهبر معظم انقلاب در زمینه رفع موانع تولید و همچنین کمک به دانشگاه‌ها در جهت تبدیل شدن به دانشگاه‌های نسل سوم و کارآفرین از اهداف حضور بسیج دانشجویی در این شورا میباشد.
او افزود: در دانشگاه‌های نسل سوم رشته‌های تحصیلی بر اساس نیاز‌های کشور و شهرستان شکل می‌گیرند و دانشجویان در جهت رفع این نیاز‌ها تحصیل کرده و بلافاصله پس از تحصیل به بازار کار وارد میشوند.

ارسال نظرات
پر بیننده ها