خبرهای داغ:
فرمانده ناحيه دانشجويي استان سمنان گفت: رسالت بسيج دانشجويي، تربيت نيروي در تراز انقلاب است.
کد خبر: ۹۳۹۷۸۴۴
|
۱۵ آذر ۱۴۰۰ - ۱۳:۰۲

به گزارش خبرگزاري بسيج از سمنان، آقاي محمد امين بخشيان فرمانده ناحيه دانشجويي استان سمنان در نشست خبري با اصحاب رسانه به مناسبت شانزدهم آذر ماه روز دانشجو گفت: مسئله محوري رويکرد اصلي ما در بسيج دانشجويي است و لذا در اين راستا بايد نگاه جامع داشته باشيم.

وي افزود: در پياده سازي رويکرد مسئله محوري در حوزه پژوهش و فناوري در تدوين سند نظام جامع استان ، هسته پژوهشي شمسا آغاز به کار کرده است.

ايشان ادامه داد: طرح راهيان پيشرفت در حوزه فناوري با بهره گيري از طرح راهيان نور در حال شکل گيري است که باعث خوداتکايي  و اميد و نشاط در بين جوانان مي گردد.

فرمانده ناحيه دانشجويي استان سمنان تصريح کرد: از مهمترين رسالت هاي جوان انقلابي، مطالبه گري است و لذا نيازمند حرکت تحولي در اين حوزه هستيم.

وي افزود: ورود جهادي به عرصه هاي مختلف براي حل مسائل از ديگر ماموريت هاي بسيج دانشجويي است که نمونه هاي آن را در موضوع کرونا مشاهده کرده اند.

حجت الاسلام فرزين مسئول نمايندگي ولي فقيه در ناحيه دانشجويي استان سمنان در اين جلسه گفت: نقش ويژه و پر رنگ دانشجويان در پيشبرد انقلاب اسلامي بر هيچ کس پوشيده نيست و امروز هم دانشجويان در عرصه هاي مختلف ايفاي نقش مي کنند.

ارسال نظرات
پر بیننده ها