خبرهای داغ:
نماینده ولی فقیه در استان قزوین در حاشیه بازدید از نخستین رویداد استانی از سومین رویداد سراسری تولید محتوای دیجیتال بسیج؛

فعالان جبهه فرهنگی، مصداق تقوا و حلّال مشکلات جامعه هستند

آیت اله عابدینی گفت: جوانانی که در جبهه های معنوی و فرهنگی دغدغه مندانه و دلسوزانه برای جامعه خود فعالیت می کنند مصداق تقوا و مورد حمایت خداوند هستند و قطعا باید مورد حمایت مسوولان نیز باشند.
کد خبر: ۹۳۸۷۷۸۷
|
۱۴ آبان ۱۴۰۰ - ۱۲:۱۵

قزوین_ آیت اله عابدینی نماینده ولی فقیه در استان قزوین در جمع خبرنگاران در حاشیه بازدید از نخستین مرحله استانی از سومین رویداد سراسری تولید محتوای دیجیتال بسیج بیان کرد: در بازدید از صحنه ها و غرفه هایی که با حضور جوانان اداره می شود، بسیار شوق انگیز بود و مصداق این جمله است که پیغمبران آمدند که گنج وجود انسانها را آشکار کرده و استعدادها شکوفا شود.

وی گفت: جوانانی که در کنار هم برای خلق ایده در این فضا در کنار یکدیگر قرار دارند همه هنرشان را به کار می گیرند برای اینکه با تولید محتوا گره ای از مشکلات مردم را در فضای دیجیتال باز کنند، که این امر به رشد جوانان کمک کرده و هم جامعه با استعداد و ظرفیت این جوانان، حلّال مشکل پیدا می کند و هم جامعه فرهنگی و رسانه ای ما به روز می شود.

آیت اله عابدینی اظهار کرد: با اجرای برنامه هایی از جنس رویداد تولید محتوای دیجیتال، هم در عرصه فضای مجازی در دنیا حرفی برای گفتن داریم و هم هنر موثر و مفید، در زندگی مردم شکوفا می شود.

نماینده ولی فقیه در استان قزوین با اشاره به حمایت مسوولین از این نوع برنامه ها و از جوانان مستعد در این عرصه عنوان کرد: بزرگترین مسوول در نظام ما، مقام معظم رهبری و امام المسلمین است که ایشان به جوانان اعتماد کرده و با اعتماد به نیروی جوان، امنیت کشور و کشورهای پیرامون و هر کجای دنیا که نیازمند کمک باشند را تامین می کنیم.

وی افزود: اعتماد به جوانان معجزه می کند و در عرصه های مختلف هر کجا که به حوزه رهبری مربوط بوده جواب خوبی گرفته ایم. مسوولان نیز به تبعیت از مقام معظم رهبری به جوانان اعتماد کنند. بسیاری از جوانان چهره های درخشان آینده در رفع معضلات جامعه خواهند بود و لذا باید کرامت انسانی و استعدادهای الهی آنها را محترم شمرده و به حضور و عزت آنها احترام بگذاریم و برای پرورش آنها هزینه کنیم.

نماینده ولی فقیه در استان قزوین با اشاره به تولید محتوا در امنیت بخشی به جبهه انقلاب اضافه کرد: اساسا تقویت جبهه انقلاب از ضروریات است. وقتی به سیره پیامبر و اهل بیت ایشان توجه می کنیم، می بینیم که در تمام متون دینی، اراده خدا بر حمایت از مستضعفان، مجاهدان فرهنگی، مجاهدان جبهه های جنگ در تمام عرصه ها، مجاهدان مستکبرستیز است و این بنای خداست.

آیت اله عابدینی گفت: جوانانی که در جبهه های معنوی و فرهنگی دغدغه مندانه و دلسوزانه برای جامعه خود فعالیت می کنند مصداق تقوا و مورد حمایت خداوند هستند و قطعا باید مورد حمایت مسوولان نیز باشند.

انتهای پیام/۱۰۱۰

ارسال نظرات
پر بیننده ها