خبرهای داغ:
جانشین فرمانده سپاه ناحیه ملایر:

توزیع ۱۰۰ میلیون تومان کمک‌های مومنانه طی هفته بسیج دانش‌آموزی در ملایر

ملایر-جانشین فرمانده سپاه ناحیه ملایر از توزیع ۱۰۰ میلیون تومان کمک‌های مومنانه طی هفته بسیج دانش‌آموزی در قالب بسته‌های معیشتی، لوازم تحریر و کیف و یک مورد جهیزیه در شهرستان ملایر خبر داد.
کد خبر: ۹۳۸۷۸۸۵
|
۱۴ آبان ۱۴۰۰ - ۲۲:۰۶

به گزارش خبرگزاری بسیج، علی اصغر فارسی در آیین  توزیع کمک‌های مومنانه که به مناسبت هفته بسیج دانش‌آموزی برگزار شد، ضمن تبریک هفته بسیج دانش‌آموزی اظهار کرد: همزمان با هفته بسیج دانش‌آموزی برنامه‌های مختلفی توسط حوزه بسیج دانش‌آموزی در سطح شهرستان در حال انجام است.

وی از راه‌اندازی دو پویش همزمان با ۱۳ آبان ماه و روز دانش‌آموز در فضای مجازی خبر داد و گفت: راه‌اندازی کاروان خدمت  در سطح شهرستان توسط حوزه بسیج دانش‌آموزی از دیگر برنامه‌های این هفته در ملایر بوده است.

جانشین فرمانده سپاه ناحیه ملایر از نواخته شدن زنگ استکبارستیزی در مدارس ملایر به مناسبت ۱۳ آبان ماه و روز دانش‌آموز خبر داد و گفت: این مراسم به صورت نمادین امروز در دو مدرسه دهخدا و سرگرد بیات ملایر نواخته شد.

وی از توزیع ۱۰۰ میلیون تومان کمک‌های مومنانه طی هفته بسیج دانش‌آموزی در ملایر خبر داد و تصریح کرد: این کمک‌ها در قالب بیش از ۱۰۰ بسته معیشتی، ۷۰ بسته لوازم تحریر و کیف و یک مورد جهیزیه با بیش از ۲۵ میلیون تومان بوده که در بین خانواده‌های نیازمند، توزیع می‌شود.

فارسی با بیان اینکه از ابتدای امسال ۵ مرحله توزیع کمک‌های مومنانه از سوی بسیج دانش‌آموزی ملایر انجام شده است، گفت: در این راستا هر مرحله بین ۱۵۰ تا ۲۰۰ بسته معیشتی توزیع شده است.

وی برگزاری جشنواره دست ساز‌های دانش‌آموزی، مسابقه کتابخوانی، نقاشی و تجلیل از دانش‌آموزان نخبه و... را از برنامه‌های هفته بسیج دانش‌آموزی ملایر دانست و خاطرنشان کرد: راهپیمایی ۱۳ آبان نیز از مقابل سپاه ناحیه ملایر به سمت خیابان‌های شهر ملایربا حضور اقشار مختلف مردم و دانش اموزآن برگزار شد.

انتهای پیام/

ارسال نظرات