خبرهای داغ:
مسئول حوزه بسیج دانش‌آموزی حضرت زینب (س) ملایر خبر داد

اجرای ۱۸برنامه محوری به همت حوزه بسیج دانش‌آموزی حضرت زینب (س) ملایر

ملایر-مسئول حوزه بسیج دانش‌آموزی حضرت زینب(س) ملایر بابیان اینکه در هفته بسیج دانش‌آموزی ۱۸برنامه محوری اجرا شد، گفت: دیدار با خانواده شهدا، تجلیل از دانش آموزان و... نخبه از برنامه‌های شاخص این هفته بود.
کد خبر: ۹۳۸۸۰۴۸
|
۱۵ آبان ۱۴۰۰ - ۱۲:۱۷

مژگان کمالی در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری بسیج در ملایر با اشاره به هفته بسیج دانش آموزی اظهار داشت: سیزده آبان نماد ایثار و فداکاری شهیدان عزیز دانشجو و دانش‌آموز است که در مقابل تجاوز و چپاول ابرقدرت‌ها ایستادگی نشان دادند و سنگ‌فرش خیابان‌ها را از خون خود رنگین ساختند.

وی افزود: باید از تمام ظرفیت‌های خود برای دفاع از ارزش‌ها و دستاورد‌های نظام مقدس جمهوری اسلامی استفاده کنیم و با حضور در عرصه‌های سازندگی و امدادی به مردم خدمت کنیم.

مسئول حوزه بسیج دانش‌آموزی حضرت زینب (س) ملایر گفت: بسیج دانش‌آموزی قاعده هرم ارتش ۲۰ میلیونی است و تمام برنامه‌ها و مراحل جذب، آموزش و سازماندهی اعضا، متناسب با سطح تحصیلی و خصوصیات روحی، سنی، جسمی و علاقمندی دانش آموزان ارائه و به مرحله اجرا در می‌آید.

وی با اشاره به اینکه در هفته بسیج دانش‌آموزی ۱۸برنامه محوری اجرا شد، ادامه داد: دیدار با خانواده شهدا، تجلیل از دانش آموزان نخبه، بازدید از کارگاه اقتصاد مقاومتی خیاطی و... از جمله برنامه‌های شاخص این هفته بود.

انتهای پیام/

ارسال نظرات