خبرهای داغ:

حضور امام جمعه شیروان میان دانش آموزان شیروانی به مناسبت ۱۳ آبان

حجت الاسلام والمسلمین تکمیلی به مناسبت نزدیک شدن به روز ۱۳، میان دانش آموزان مدرسه ابتدایی حکمت شیروان در محل پارک خانواده حضور یافتند .
کد خبر: ۹۳۸۷۹۲۷
|
۱۵ آبان ۱۴۰۰ - ۰۷:۵۹

به گزارش خبرگزاری بسیج: امام جمعه شهرستان شیروان ضمن تبریک روز دانش آموز در بین دانش آموزان و خانواده های آنها درباره اهمیت این روز افزود : روز8 آبان  مصادف با سالروز شهادت شهید محمد حسین فهمیده و روز 13 آبان ماه  یادآور سه رویداد مهم در تاریخ انقلاب اسلامی است که خصوصا تسخیر لانه جاسوسی آمریکا از مهم‌ترین مناسبت‌ها محسوب می‌شود و باید از این ایام برای ترویج و اهمیت فرهنگ شهادت  بپردازیم .

حجت الاسلام والمسلمین تکمیلی در خصوص شخصیت والای شهید حسین فهمیده گفت: شهید محمدحسین فهمیده الگویی شایسته و تصویر برجسته ای از نمادایثار و جهاد و شهادت برای دانش آموزان بسیجی و نوجوانان و جوانان کشور ماست ، چرا که حماسه سازی های فهمیده و دیگر فهمیده های این میهن اسلامی ، ارزش های والای این نظام را متجلی ساخت و آن را به جهانیان عرضه کرد .

وی افزود: فرا رسيدن هفته بسيج دانش آموزی و روز دانش آموز را به همه بسيجيان نوجوان و جوان کشور اسلامي و ملت بزرگ ايران بویژه مردم شریف و انقلابی شهرستان شیروان تبريک عرض نموده وعزت و عظمت اسلام و مسلمين و همه بسيجيان عزيز را در پرتو عنايات امام عصر (عج) و تدابير داهيانه رهبري معظم انقلاب، از خداوند قادر متعال مسالت مي نمايم.

 

ارسال نظرات
پر بیننده ها