پورمیرزایی تصریح کرد: ما برای روشنگری در مورد این واقعه مهم تاریخی کلید واژه «روایت تسخیر» را برگزیده ایم تا اعلام کنیم که باید وقایع تاریخی ما از نو روایت شود.
کد خبر: ۹۳۸۷۹۴۱
|
۱۵ آبان ۱۴۰۰ - ۰۸:۴۲

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از یزد، مسئول بسیج دانشجویی استان یزد با گرامیداشت یاد و خاطره شهدای دانشجو و سالروز یوم الله ۱۳آبان اظهار داشت: فضای مجازی یک شمشیر دولبه است و آسیب‌ها و مزایایی را به همراه دارد و با استفاده درست و صحیح از فضای مجازی بخشی از محتوای نیاز جامعه را می‌توان فراهم کرد.
علی پورمیرزایی تصریح کرد: بسیج دانشجویی استان یزد امسال با توجه به فضای کرونا و غیر حضوری بودن دانشگاه‌ها که برگزاری مراسم حضوری خیلی امکان‌پذیر نبود برنامه‌هایی را با تکیه بر فضای مجازی از جمله برگزاری چندین وبینار و جلسه بصیرت افزایی با تکیه بر روایت صحیح از تسخیر لانه جاسوسی و پاسخ به شبهات این حوزه را برگزار کرد.
وی اذعان کرد: عمده فعالیت‌های دانشجویان در این حوزه به صورت خودجوش بوده و نقش ما تنها بحث‌های حمایتی، راهنمایی و مشورتی در این حوزه بوده است.
مسئول بسیج دانشجویی استان یزد گفت: با توجه به لزوم ارائه محتوای مناسب از سویی انواع تولیدات نظیر پادکست، ویدیو، موشن گرافیک، استوری موشن ارائه شده و از سوی دیگر با همکاری صدا و سیما و رسانه‌های استان یزد محتوا‌های ویژه این ایام در قالب بیانیه و مصاحبه در رسانه‌های جمعی استان منتشر شده است.
پورمیرزایی ابراز کرد: به هر حال فضای مجازی زمین بازی دشمنان ماست و طبیعتا ما از امکانات کمتری برخوردار هستیم و در موضع ضعف قرار داریم.
وی تصریح کرد: متأسفانه متولیان فرهنگی خیلی به هزینه کرد و مدیریت صحیح این حوزه اعتقاد ندارد و مثلاً در همین مناسبت یوم الله ۱۳ آبان با توجه به کوتاهی‌هایی که در سال‌های اخیر صورت گرفته ما برای روشنگری در مورد این واقعه مهم تاریخی کلید واژه «روایت تسخیر» را برگزیده ایم تا اعلام کنیم که باید وقایع تاریخی ما از نو روایت شود.

مسئول بسیج دانشجویی استان یزد اظهار کرد: خوشبختانه با تکیه به نیروی جوان مؤمن و انقلابی که در دانشگاه‌های استان یزد مشغول به تحصیل هستند مشکلی در زمینه تولید محتوا وجود ندارد که باید برای افزایش کیفیت تولیدات آموزش‌هایی را نیز در نظر گرفت که آن هم نیازمند حمایت و یاری همه مسئولین فرهنگی استان می‌باشد.
پورمیرزایی در پاسخ به این سئوال که آیا تولید محتوا در فضای سایبری از انسجام کافی برخورداراست؟ اظهار داشت: متأسفانه این انسجام تاکنون صورت نگرفته درصورتی که اگر به تعبیر رهبر انقلاب که می‌فرمایند «فضای مجازی تبدیل به قتلگاه جوانان و نوجوانان شده» ایمان داشته باشیم باید چنین فضا و موقعیتی را با کمک دستگاه‌های متولی امر ایجاد کنیم.

ارسال نظرات