خبرهای داغ:
نماینده ولی فقیه در استان همدان:

یکی از اهداف مجامع پیشبرد اهداف فرهنگی است

همدان-نماینده ولی فقیه در همدان با بیان اینکه یکی از اهداف مجامع پیشبرد اهداف فرهنگی است، گفت: نگاه فرهنگی ما باید بیشتر باشد؛ بنای ما این است که در راستای اعتلای فرهنگ پیش برویم.
کد خبر: ۹۳۸۸۱۸۵
|
۱۵ آبان ۱۴۰۰ - ۲۲:۵۱

به گزارش خبرگزاری بسیج، آیت الله حبیب الله شعبانی موثقی در نشست مشترک مجامع پیشکسوتان نسل انقلاب و جوانان که با حضور نیرو‌های انقلابی، جوانان و پیشکسوتان در حسینیه امام خمینی (ره) همدان برگزار شد، اظهار داشت: این مجمع از مجامع پیشکسوت، نسل انقلاب و مجمع جوانان است.

وی با بیان اینکه این گروه‌ها، گروه‌های مطالبه‌گر هستند که در عرصه‌های سیاسی، اقتصادی، فرهنگی و اجتماعی فعال هستند، افزود: هدف اصلی این مجمع خدمت‌رسانی و کمک به دولت است و همه ما باید کمک کنیم دولت موفق شود و این مسئله هیچ ربطی به جناح خاص و احزاب خاص ندارد.

نماینده، ولی فقیه در استان همدان گفت: امروز کشور مشکلات اقتصادی دارد و در عرصه جنگ اقتصادی قرار گرفته است و در این میدان نبرد همه باید کمک کنیم کار‌ها پیش برود.

وی با بیان اینکه امروز این جمع گرد هم آمده است تا برای کمک در عرصه‌های مختلف اعلام آمادگی کنند، ادامه داد: در استان همدان در مسئله تولید، اشتغال، به خصوص اشتغال جوانان مطالبه بسیار جدی است و در این عرصه‌ها می‌توان کمک کرد.

شعبانی‌موثقی ابراز داشت: از نظر سیاسی تلاش برای این بوده که ما در مجامع مقداری با نگاه وسیع‌تر نگاه کنیم و نگاه ما از اول در مجمع این است که با نگاه باز همه سلائق در کنار هم و با وحدت، محبت، تعاون و تقوا باهم پیش برویم.

وی با بیان اینکه یکی از اهداف این مجامع پیشبرد اهداف فرهنگی است، گفت: نگاه فرهنگی ما باید بیشتر باشد؛ بنای ما این است که در راستای اعتلای فرهنگ پیش برویم و امروز به دنبال تدوین سند فرهنگی استان هستیم.

انتهای پیام/

ارسال نظرات