خبرهای داغ:
استاندار همدان تأکید کرد

لزوم ورود افراد جوان و انقلابی به سیستم/ امروز فرصت آزمون و خطا نیست

همدان- استاندار همدان با بیان اینکه امروز فرصت آزمون و خطا نیست، گفت: افراد جوان و انقلابی را باید وارد سیستم کرد، روح انقلابی را باید وارد کرد.
کد خبر: ۹۳۸۸۱۹۰
|
۱۵ آبان ۱۴۰۰ - ۲۳:۱۴

به گزارش خبرگزاری بسیج، علیرضا قاسمی فرزاد در نشست مشترک مجامع پیشکسوتان نسل انقلاب و جوانان که در حسینیه امام خمینی(ره) برگزار شد، اظهار داشت: مشکلات و مسائلی که در باب جوانان و توجه به آنهاست موضوعاتی است که در جای خود باید مورد بررسی، اقدام و عمل قرار گیرد.

وی با بیان اینکه امروز با روی کار آمدن دولت سیزدهم وظیفه‌ای برعهده داریم، افزود: باید مجدد اعتماد عمومی را احیاء کنیم که به جامعه برگردد، عدم اعتمادی که به خاطر سوء مدیریت‌ها و سوء رفتارهای برخی افراد در جامعه ایجاد شده است.

استاندار همدان گفت: ما در یک شرایط بسیار سخت قرار داریم که اگر کمک، همراهی، پشتیبانی و حمایت نکنیم از عهده این مشکلات برنمی‌آئیم.

وی با بیان اینکه ما امکان و اجازه اعوجاج و گمراهی در مسیر را نداریم، ابراز داشت: نحوه برخورد ما با این مسائل بزرگ و مشکل خیلی مهم است و در این مورد نیاز به همراهی و پشتیبانی شما مردم زیاد است.

قاسمی فرزاد گفت: امروز در مقطعی از انقلاب هستیم که 42 سال از آن گذشته و از فردای انقلاب توطئه‌ها و دشمنی‌ها برای مقابله با این نظام شروع شد، این جوانانی که امروز به عنوان پیشکسوت در این محفل هستند کسانی هستند که در دهه شصت با جان و دل پیرو مکتب امام (ره) بودند و تمام هستی خود را در کف دست گرفته و به جبهه‌ها رفتند و فکر و ذهن آنها این بود که به وظیفه خود عمل کنند، که برخی از آنها جانباز شدند و برخی به شهادت رسیدند.

وی با اشاره به یکی از امتحان‌هایی که ما با آن مواجه هستیم شرایط امروز است، بیان کرد: همواره مقام معظم رهبری به امیدآفرینی و ایجاد انگیزه در مردم تشویق کردند و وظیفه ما است که تتا می‌توانیم بر مشکلات فایق آییم.

استاندار همدان با بیان اینکه امروز مسیر پیش روی خود را داریم و مسائل و مشکلات را شناسایی کردیم، گفت: در حوزه فرهنگ مشکلات بسیاری وجود دارد و تمام توان و همت خود را برای آن به کار می‌بندیم.

وی عنوان کرد: مسئله تولید، آب و بهره‌وری از آن مهمترین مشکل و مسئله ما است و در حوزه معدن باید از خام فروشی‌ها جلوگیری شود.

قاسمی فرزاد با بیان اینکه در این مدت که از انتصاب بنده می‌گذرد، تأکید داشتم که باید ظرفیت اشتغال را بالا ببریم و تا حدی تصدی‌ها را کاهش دهیم، تصریح کرد: امروز بی‌کفایتی در جامعه بسط و گسترش یافته است و باید با ظرفیت جوانان و مدد از آنها این مسئله را بازسازی کنیم.

وی با بیان اینکه امروز فرصت آزمون و خطا نیست، گفت: افراد جوان و انقلابی را باید وارد سیستم کرد، روح انقلابی را باید وارد کرد و در کمترین مدت حداکثر 4 سال و حداقل 2 سال آنها باید شریانات را بر عهده بگیرند و امروز شرایط به گونه‌ای است که فضا را باید به جوانان انتقال دهیم.

استاندار همدان با بیان اینکه تمام توان خود را به کار خواهم گرفت که مشکلات را حل کنم، عنوان کرد: ما باید تمام توان خود را صرف حل کردن مسائل و مشکلات کنیم تا بتوانیم دین خود را ادا کنیم و بومی‌سازی را در کار خود قرار دهیم و از فرزندان دارالمؤمنین برای کارها استفاده کنیم.

انتهای پیام/

ارسال نظرات