خبرهای داغ:

خدمت صادقانه از اولویت های پایگاه های بسیج است

فرمانده پایگاه مقاومت بسیج محمد رسول الله لاسجرد گفت: امروز یکی از اولویت های اصلی پایگاه مقاومت بسیج باید ارائه خدمات صادقانه به مردم باشد.
کد خبر: ۹۳۸۸۲۳۵
|
۱۶ آبان ۱۴۰۰ - ۱۱:۴۸

به گزارش خبرگزاری بسیج در سرخه؛ گشت محله محور رضویون به همت بسیجیان کارگروه دفاعی-امنیتی پایگاه مقاومت بسیج محمد رسول الله لاسجرد در شهرستان سرخه از ساعت 23 الی 4 بامداد در محلات و خیابان های این روستا انجام شد.

همچنین جلسه اعضای شورای پایگاه همراه با تحویل احکام به اعضا انجام گرفت.

در این جلسه حسین معینیان فرمانده پایگاه مقاومت بسیج محمد رسول الله لاسجرد ضمن قدردانی از تلاش‌های بسیجیان در راستای ارتقاء سطح آگاهی، بینش و بصیرت اظهار کرد: بسیجیان سربازان واقعی نظام در همه عرصه‌ها هستند که لازمه تقویت این مهم داشتن روحیه و تفکر بسیجی است.

او افزود: امروز یکی از اولویت های اصلی پایگاه مقاومت بسیج باید ارائه خدمات صادقانه به مردم باشد و رسالت و مسئولیت همه ما در این مسیر کار و تلاش بیشتر خواهد بود.

فرمانده پایگاه مقاومت بسیج محمد رسول الله لاسجرد با بیان اینکه در بسیج هر چقدر کار شود باز هم کم است، اضافه کرد: باید با استفاده از برنامه های ابتکاری نسبت به جذب و دلگرمی بسیجیان سعی شود و الحمدلله با همکاری اعضای شورا و بسیجیان این پایگاه مقاومت توانسته ایم مأموریت های بسیج را پیش بریم.

معینیان خاطرنشان کرد: این وظیفه همه ماست که در این جبهه، تکلیف خود را در دفاع از ارزش های انقلاب و اسلام ادا کنیم.

در خاتمه احکام شورای پایگاه تحویل و توضیحات لازم به آن ها ارائه شد. 

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار