خبرهای داغ:

مساعدت بیش از ۳۰ میلیارد ریالی خیرین به بهزیستی شاهرود

شاهرود_مدیر اداره بهزیستی شهرستان شاهرود از مساعدت بیش از ۳۰ میلیارد ریالی خیرین به بهزیستی این شهرستان در شش ماهه نخست سال خبر داد.
کد خبر: ۹۳۸۸۲۷۱
|
۱۶ آبان ۱۴۰۰ - ۱۱:۴۵

مساعدت بیش از ۳۰ میلیارد ریالی خیرین به بهزیستی شاهرودبه گزارش خبرگزاری بسیج، مسعود جهانسیر با قدردانی از همراهی، همدلی و مشارکت همیشگی خیرین با بیان اینکه خدمت رسانی به جامعه هدف تنها با اعتبارات دولتی امکان پذیر نیست، تصریح کرد: تقویت و افزایش مشارکت خیرین برای رفع مشکلات مددجویان و پیشبرد اهداف و وظایف بهزیستی ضروری است.
او با بیان اینکه رسیدگی به امور مددجویان با همدلی و همیاری خیرین محقق خواهد شد ادامه داد: نیکوکاران شاهرودی در شش ماه نخست سال جاری با اجرای پویش همدلی و همیاری به بهزیستی شهرستان و موسسات و مراکز تابعه آن کمک و یاری رسانده اند که بر همین اساس خیرین شهرستان بیش از ۳۰میلیارد ریال در قالب نقدی، غیرنقدی و خدماتی مساعدت داشته اند که مبالغ جذب شده در بین جامعه هدف تخصیص داده شده است.
مدیر بهزیستی شهرستان شاهرود با بیان اینکه کمک مستمر و پایدار به مددجویان مشارکت گسترده نیکوکاران را می‌طلبد، یادآور شد: خیرین و مردم نیکوکار شاهرودی می‌توانند کمک‌های نقدی خود را به شماره حساب ۴۱۷۱۰۳۴۵۴۱۸۱۰۵۰۷ نزد بانک مرکزی واریز و کمک‌های غیرنقدی را به بهزیستی و موسسات خیریه تحت نظارت بهزیستی تحویل تا در اختیار خانواده‌های تحت پوشش قرار بگیرد.

ارسال نظرات
پر بیننده ها