فرمانده سپاه امیرالمومنین (ع):

اجرای مصوبات سفر رییس جمهوری تحول بزرگی در ایلام ایجاد می کند

فرمانده سپاه امیرالمومنین (ع) ایلام گفت: اجرایی شدن مصوبات اخیر سفر رییس جمهوری تحول بزرگی در حوزه های مختلف این استان ایجاد می کند.
کد خبر: ۹۳۸۸۳۷۵
|
۱۶ آبان ۱۴۰۰ - ۲۱:۲۹

به گزارش خبرگزاری بسیج، سردار جمال شاکرمی  در نشست ستاد استانی کرونا اظهار داشت: در سفر ریاست جمهوری به استان مصوبات بسیار خوبی برای بخش های مختلف تصویب شد که اگر عملیاتی شوند، شاهد تغییر و تحولی شگرفی خواهیم بود.

وی افزود: بیش از ۱۰ هزار میلیارد ریال اعتبار برای طرح های مختلف و همچنین اعتبار ویژه برای تسهیلات عدد کمی نیست که می تواند طرح های خوبی را در شهرستان‌های مختلف استان به سرانجام برساند.

فرمانده سپاه امیرالمومنین (ع) ایلام با انتقاد از انتشار خبر غیر فعال بودن قرارگاه کرونا در استان یادآور شد: قرارگاه فعال است و اگر نبود تاکیدات قرارگاه کرونا در بخش های مختلف شاهد مشکلات عدیده ای بودیم.

شاکرمی افزود: ایجاد ۲ مرکز واکسیناسیون مستقل، راه اندازی طرح سیار در مناطق مختلف روستاهای استان و تاکید مکرر بر رعایت پروتکل ها توسط گروه های هدف از تاکیدات قرارگاه کرونا بود.

وی تاکید کرد: در برخی از مناطق و روستاها دز اول زیر ۵۰ درصد واکسن کرونا تزریق شده است که نیاز است پیگیری شود.

فرمانده سپاه امیرالمومنین علیه السلام ایلام اضافه کرد: همین افرادی که واکسن نزده اند، موجب ابتلا سایر افراد به کرونا و شیوع آن در مناطق مختلف می شوند.

فرمانده سپاه امیرالمومنین (ع) خواستار مداخلات جدی ستادهای شهرستانی در خصوص واکسیناسیون شد.

سردار شاکرمی اظهار داشت: اکنون طرح شهید سلیمانی در هشت شهرستان استان با همکاری سپاه و دانشگاه علوم پزشکی در حال اجرا است و ۹ هزار و ۱۶۷ قلم دارو بین افراد این مناطق محروم توزیع شده است.

وی، از فعالیت مرکز تنفسی شهر ایلام خبر داد و افزود: این مرکز همچنان برقرار است و تاکنون به ۲۲ هزار نفر مراجعه کننده خدمات ارائه داده است.

وی شمار مراجعه کنندگان روزانه به این مرکز را ۱۲۰ نفر برشمرد و گفت: همچنین مرکز سالن شهدای قلاویزان همچنان فعال است و ۳۵ دستگاه اکسیژن ساز در اختیار شهرستان‌ها قرار گرفته است.

اخبار مرتبط
ارسال نظرات