در پی شهادت رییس جمهور؛

نگاهی بر سفر رئیس جمهور شهید به استان ایلام در مهر ۱۴۰۰

آخرین دیدار شهید ابراهیم رئیسی با مردم ایلام در سال ۱۴۰۰ که ساده و بی آلایش و بدون استفاده از هیچ گونه امکانات دولتی به استان سفر کرد.
کد خبر: ۹۶۰۰۴۲۶
|
۳۱ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۱۱:۲۱

 

به گزارش خبرگزاری بسیج، سفر آیت الله رییسی رئیس جمهور فقید به استان، جزو اولین سفرهای استانی دولت سیزدهم بود که انجام شد و آثار پر خیر و برکت فراوانی برای استان ایلام داشت. 

سفر آیت الله رییسی به استان در حالی انجام شد که، مسئولان دولت دوازدهم از رئیس جمهور استقبال کردند و هنوز تغییر و تحول به استان ایلام نرسیده بود.

روحیه مردم داری و کنار مردم بودن آیت الله رییسی در سفر به استان ایلام نیز نمایان بود و وی به صورت سر زده در محله های حاشیه شهر ایلام حضور یافتند و از نزدیک در جریان مشکلات مردم قرار گرفتند.

در این دیدار مطابق انتظارها، مردم مناطق محروم بی واسطه مشکلات خود را با رئیس جمهور در میان گذاشتند و وی نیز با خوش رویی همیشگی و فراغ بال پای صحبت ها و درد دل های مردم نشست.

سفر اول رئیس‌جمهور به استان ایلام دارای ۱۴۵ مصوبه، ۳۰۱ پروژه و بیش از شش هزار میلیارد مصوبه بود.

از مهمترین مصوبات مهم رئیس جمهور در سفر دور اول به استان ایلام،گازرسانی به روستاها و شهرها بود که با اعلام مدیرعامل شرکت گاز استان ایلام، مصوبات ۱۰۰ درصد عملیاتی شد که در پی ۶۲ روستا و یک شهر از نعمت گاز بهره‌مند شدند.

مرداد ماه ۱۴۰۲ بنا بر اعلام استاندار ایلام قرار بود که سفر دوم رئیس جمهور به استان ایلام انجام شود و همه چیز آماده حضور دوباره آیت الله رییسی در استان ایلام شده بودند که به یکباره سفر لغو شد و دیگر انجام شد.

در گوشه گوشه استان ایلام نیز همانند سایر نقاط کشور از روز گذشته با شنیدن حادثه تلخ برای هلیکوپتر رییس جمهور و هیات همراه موج نگرانی شکل گرفت و مردم به صورت خود جوش در حسینیه ها و مساجد برای سلامت رئیس جمهور جهادی دست به دعا شدند.

ارسال نظرات
آخرین اخبار