علی اسعدی : تعداد ١۴٠ بسته کامل لوازم التحریر با توجه به پایه تحصیلی و نیاز دانش آموزان، در حاشیه شهر یزد توزیع شد.
کد خبر: ۹۳۸۸۴۰۹
|
۱۷ آبان ۱۴۰۰ - ۰۸:۵۵

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از یزد، مسئول جمعیت دانشجویی امام حسن (ع) استان یزد اعلام کرد: با توجه به آغاز سال تحصیلی جدید و هزینه بالای کتاب‌های کمک تحصیلی و لوازم التحریر، جمعیت دانشجویی امام حسن (علیه السلام) استان یزد با برگزاری پویش "مهرِیاری" اقدام به جمع آوری کتاب‌های کمک درسی در هر سه مقطع تحصیلی به ویژه کنکور و همچنین تهیه لوازم التحریر کرد.
علی اسدی ادامه داد: خوشبختانه به همت دانشجویان و همراهی مردم نوع دوست یزد در این پویش ۵٠٠ جلد کتاب کمک درسی جمع آوری شد که پس از تفکیک، ضدعفونی و بسته بندی به دست دانش آموزان مستعدِ کم توان رسید.
وی افزود: در این پویش همچنین تعداد ١۴٠ بسته کامل لوازم التحریر با توجه به پایه تحصیلی و نیاز دانش آموزان، در حاشیه شهر یزد توزیع شد.
مسئول جمعیت دانشجویی امام حسن (ع) استان یزد تاکید کرد: همچنین در ارتباط با خانواده‌ها نیازمند برای تعدادی از دانش آموزان که مشکل جدی در تهیه کفش مناسب را داشتند با کمک خیرین بزرگوار بُن خرید کفش تهیه و توزیع شد.
وی گفت: «جمعیت دانشجویی امام حسن (ع)» به منظور ایفای نقش موثر در رفع معضلات و آسیب‌های اجتماعی و انجام امور خیریه‌ای توسط شبکه فعال گروه‌های جهادی دانشجویی تشکیل شده است.
اسدی اضافه کرد: تربیت نیروی متخصص به منظور انجام فعالیت‌های مستمر جهت رفع آسیب‌های اجتماعی، فرهنگ سازی عمومی با هدف توجه به این نوع آسیب‌ها و در نهایت جذب، جهت دهی و سازماندهی مشارکت‌های مردمی از جمله اهداف ما در این جمعیت است.

ارسال نظرات