خبرهای داغ:
سردار اسماعیل فرجی در رزمایش کمک مومنانه گفت: شهید رجبعلی محمدزاده و 3هزار شهید گلگون کفن استان برای دفاع از اسلام، قرآن، انقلاب و مردم جان خویش را فدا کردند.
کد خبر: ۹۳۸۸۵۸۰
|
۱۷ آبان ۱۴۰۰ - ۲۱:۲۲

به گزارش خبرگزاری بسیج ؛ سردار اسماعیل فرجی، فرمانده سپاه حضرت جوادالائمه(ع)، در حاشیه رزمایش مواسات، همدلی و کمک مومنانه ضمن گرامیداشت یاد و خاطره سردار شهید رجبعلی محمدزاده علمدار خراسان شمالی، اظهار داشت: ما در 43سالگی انقلاب اسلامی قرار داریم، دشمنان طی این سال ها، دسیسه ها و فتنه های مختلفی را بر علیه نظام انقلاب اسلامی طراحی و اجرا کردند.

سردار فرجی با بیان اینکه در این سال ها هیچ کشوری به اندازه جمهوری اسلامی ایران مورد هجمه دشمنان قرار نگرفته است. اضافه کرد: در دفاع مقدس تنها ماندیم و تمام کشورها چه مستقیم و چه غیر  مستقیم با ما می جنگیدند.

وی افزود: فتنه های داخلی هم داشته ایم؛ در فتنه سال 88، سال 96 و سال 98 شخصی که مانند کوه در برابر این فتنه ها ایستادگی کرد مقام معظم رهبری است. اگر شهید محمدزاده و 3هزار شهید گل گون کفن استان جنگی کردند، برای دفاع از اسلام، قرآن، انقلاب و مردم بوده است. 

فرجی گفت: اگر در سیستان و بلوچستان رزمندگان تیپ حضرت جوادالائمه(ع) و بسیجیان حضور پیدا کردند برای خدمت به مردم بوده است، خدمتی که امنیت، سلامت، کمک های مونانه و مسائل معیشتی مردم را در خود دارد.

وی با بیان اینکه امروز ه نیز رزمایش مواسات و کمک مومنانه برای خدمت به مردم به تدبیر مقام معظم رهبری شکل گرفت، گفت: هرجا که اتحاد و همدلی بوده است، نتیجه آن اقتدار، پیشرفت و رشد بوده است. و در هر جا پراکندگی و عدم اتحاد بوده است، شکست خوردیم.

این مقام مسئول در انتها گفت: پس از همه گیری ویروس کرونا قرارگاه شهید سلیمانی تشکیل شد و تمام دستگاه های اجرایی برای کمک به افراد آسیب دیده از کرونا و محرومین پای کار آمدند.

ارسال نظرات
پر بیننده ها