خبرهای داغ:
امام جمعه شاهرود گفت: دانشگاه فنی و حرفه ای در اشتغال زایی جوانان و کمک به اقتصاد کشور دارای امتیازات بی نظیری است
کد خبر: ۹۳۸۸۷۵۵
|
۱۹ آبان ۱۴۰۰ - ۰۹:۱۹

به گزارش خبرگزاري بسيج از سمنان؛ حجت الاسلام عباس امینی امام جمعه شاهرود در ديدار با مسئولين دانشگاه فني دختران شاهرود با تاکید بر امتیازات دانشگاه فنی و حرفه ای در خصوص اشتغالزایی جوانان و کمک به اقتصاد کشور، بیان داشت: نقش دانشگاهیان در رفع بیکاری و اشتغالزایی بسیار مهم و تاثیرگذار است

به گزارش روابط عمومی دانشگاه فنی و حرفه ای استان سمنان، دکتر شیرین محمدی پناه رئیس به همراه مسئولین فرهنگی و امام جماعت دانشکده فنی و حرفه ای دختران شاهرود با حضور در دفتر امام جمعه شاهرود ، پیرامون دانشگاه فنی و حرفه ای و آموزش های مهارتی دیدار و گفتگو کردند.

ایشان با اشاره به نقش دانشگاه ها و مراکز آموزش عالی در ارتقاء سطح علمی و فرهنگی جامعه، گفت : دانشگاه فنی و حرفه ای دارای پتانسیل بالا و توانمندیهای خوبی است.

حجت الاسلام عباس امینی نقش دانشگاه فنی و حرفه ای در توسعه علمی این شهرستان و استان سمنان و کشور را قابل تقدیر دانست.

در این دیدار دکتر شیرین محمدی پناه ریاست دانشکده فنی و حرفه ای دختران شاهرود ضمن معرفی ماهیت دانشگاه فنی و حرفه ای و مزایای تحصیل در این دانشگاه تحول گرا و کارآفرین اذعان داشتند که در سال تحصیلی جدید پذیرش ۴۰ درصدی در این دانشگاه نشان از اعتماد مردم به آموزش های مهارتی به عنوان اقتصادی ترین نوع آموزش است که هم موجب امنیت بخشی گردیده و هم از بسیاری از آسیب های اجتماعی ناشی از بیکاری و عدم اشتغال و و نارضایتی در سطح جامعه پیشگیری خواهد کرد.

محمدی پناه با اشاره به اینکه دانشگاه فنی و حرفه ای دانشگاهی تحول گرا و کارآفرین است گفت : ارتقاء سطح فرهنگی و تربیت نیروی کارآفرین از اولویتهای دانشکده فنی و حرفه ای دختران شاهرود است.

ریاست دانشکده فنی و حرفه ای دختران شاهرود تعامل و همکاری این دانشگاه با نهادها، سازمان ها و ادارات فرهنگی در راستای ارتقاء سطح فرهنگی آحاد جامعه از طریق برنامه ریزی و انجام فعالیت های فرهنگی و اجتماعی را در دستور کار این مجموعه اعلام کرد و از حمایت ها و رهنمودهای حجت الاسلام عباس امینی امام جمعه شهرستان شاهرود از دانشگاه فنی و حرفه ای تشکر و قدردانی کرد.

وی خاطرنشان کرد: امیدواریم در مسیر پیشرفت این مجموعه دانشگاهی از رهنمودها و تجربیات گرانبهای حضرتعالی بهره برده و به جایگاه بالاتری دست پیدا کنیم.

ایشان همچنین در خصوص ضرورت احداث مسجد دانشکده در جوار یادمان شهید به عنوان پایگاه فرهنگی مذهبی؛ با استفاده از کمک های مردمی و خیرین و حمایت های امام جمعه محترم نکاتی را بیان داشتند.

ارسال نظرات
پر بیننده ها