همدان-مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق استان همدان گفت: تعمیرات خط گرم نیز به شکل گسترده‌ای در سطح استان اجرا می‌شود که برای این مهم ۳ میلیارد و ۴۰۰ میلیون تومان اعتبار تخصیص داده‌ایم.
کد خبر: ۹۳۸۹۲۹۱
|
۲۲ آبان ۱۴۰۰ - ۱۳:۱۳

به گزارش خبرگزاری بسیج، شیرزاد  جمشیدی در نشست با معاون مدیرکل دفتر نظارت بر توزیع شرکت توانیر و جلسه نظارت عالیه بر بهره‌برداری شرکت توزیع برق استان همدان با اشاره به اقدامات انجام شده در راستای خدمت‌رسانی بهتر اظهار کرد: این شرکت از دیرباز صاحب فکر و اندیشه بوده و همکاران و مجموعه واحدهای اجرایی در سطح استان از لحاظ تفکری و عملکردی اقدامات قابل توجهی انجام داده‌اند.

وی با اشاره به اقدامات اثربخش برای مشترکین و لزوم مقاوم‌سازی شبکه برق در مقابل حوادث تصریح کرد: خوشبختانه در استان همدان با تدابیر و اقدامات صورت گرفته، ایرادات شبکه رفع و مقاوم‌سازی شبکه برق به طور مستمر در دست اقدام است.

مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق استان همدان با بیان اینکه باید قبل از وقوع حوادث و بروز خاموشی‌ پروژه‌های مقاوم‌سازی در دستور کار قرار گیرد، اضافه کرد: سال گذشته با بارش برف سنگین و کولاک، بخشی از شبکه‌های توزیع آسیب دید که به بهترین شکل مقاوم‌سازی انجام و شبکه اصلاح شد.

وی با اشاره به اینکه با اقدامات صورت گرفته مشکلات حوزه بهره‌برداری در آینده کمتر می‌شود، گفت: امسال عمده اعتبارات عوارض در حوزه مقاوم‌سازی و تعمیرات شبکه‌های روستایی هزینه شد.

جمشیدی تاکید کرد: امسال طی سه مرحله ۳۰ هزار کاور و در طول پنج ماه گذشته ۳۵ سکسیونر خریداری شده که در نقاطی که مد نظر است و برای مدیریت پیک کاربرد دارد، استفاده خواهد شد.

وی با بیان اینکه اقدامات خوبی در حوزه بهره‌برداری و دیسپاچینگ، ارتقاء نرم افزارها، طرح چاوش و... انجام شده است، عنوان کرد: از دیگر فعالیت‌ها اقدامات پیشگیرانه از سرقت شبکه و تجهیزات برق با هدف رفع ضعف ولتاژ بوده است.

جمشیدی با بیان اینکه صفر تا صد شبکه برق استان برنامه مقاوم‌سازی دارد که در صورت تأمین نقدینگی کار مقاوم‌سازی شبکه‌ها سرعت می‌گیرد، تصریح کرد: بسیاری از تیرهای شبکه فشار ضعیف که احتمال می‌دادیم در آینده نزدیک دچار مشکل شوند اصلاح کردیم که هم به مبلمان شهری کمک کرد و هم استحکام و پایداری مکانیکی شبکه را بالا برد.

وی از کاهش نرخ انرژی توزیع نشده در استان همدان خبر داد و بیان کرد: طی سال‌های اخیر نرخ انرژی توزیع نشده براساس هدف‌های تعیین شده  و تمرکز بر فعالیت‌های بهره‌برداری، کاهش یافته است.

مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق استان همدان با تاکید بر اینکه تمام تجهیزاتی که وارد شبکه می‌شود، استاندارد است، اظهار کرد: کمیسیون فنی بسیار قوی در شرکت توزیع نیروی برق استان شکل گرفته و تجهیزاتی را که وارد شبکه می‌شود با دقت و حساسیت بررسی و استانداردها کنترل می‌شود.

وی با اشاره به اجرای مانورهای عملیاتی گفت: این امر به منظور استحکام و مقاوم سازی، کاهش تلفات شبکه، کاهش خاموشی‌های ناخواسته، حفظ آمادگی اکیپ‌های عملیاتی، ایمنی شهروندان و ... برگزار می‌شود.

جمشیدی بیان کرد: تعمیرات خط گرم نیز به شکل گسترده‌ای در سطح استان اجرا می‌شود که برای این مهم ۳ میلیارد و ۴۰۰ میلیون تومان اعتبار تخصیص داده‌ایم.

وی با تشریح علت خاموشی‌های صورت گرفته در تابستان سال جاری، تحول در شبکه توزیع برق استان با اتوماسیونی کردن آن اشاره و اضافه کرد: سال آینده برنامه پیک‌سایی خطوط برق با بار کشاورزی را مدیریت خواهیم کرد که به این منظور سکسیونرهایی با قابلیت قطع و وصل از راه دور نصب شده است.

مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق استان همدان با بیان اینکه هدف ما خدمت‌رسانی و کسب رضایتمندی مردم است، یادآور شد: مدیریت خاموشی در استان بسیار منظم و با برنامه بود.

انتهای پیام/

ارسال نظرات