خبرهای داغ:
معاون مدیرکل دفتر نظارت بر توزیع شرکت توانیر:

ضرورت مقاوم‌سازی تاسیسات و تجهیزات شبکه توزیع برق/ کلید گذر از پیک تابستان ۱۴۰۱ بحث اطلاع‌رسانی است

همدان-معاون مدیرکل دفتر نظارت بر توزیع شرکت توانیر مقاوم‌سازی تاسیسات و تجهیزات شبکه توزیع برق را امری ضرروی دانست.
کد خبر: ۹۳۸۹۳۱۸
|
۲۲ آبان ۱۴۰۰ - ۱۳:۱۸

به گزارش خبرگزاری بسیج، مجید برنگی در جلسه نظارت عالیه بهره‌برداری شرکت توزیع نیروی برق استان همدان مقاوم‌سازی تاسیسات و تجهیزات شبکه توزیع برق را امری ضرروی دانست و بیان کرد: شرکت توزیع نیروی برق استان همدان در این زمینه اقدامات موثری انجام داده است.

با بیان اینکه شرکت توزیع نیروی برق همدان به نحو چشمگیری در حال بهبود در شاخص‌های تعیین شده توانیر است، گفت: این شرکت در بسیاری از زمینه‌ها و شاخص‌ها جزو شرکت‌های سرآمد در مجموعه صنعت برق و بخش توزیع است.

وی عنوان کرد: هدف از ارزیابی نظارت عالیه بهره‌برداری احصاء دستاورد‌ها و ابتکارات استان‌ها و تعمیم آن در سطح ملی است.

معاون مدیرکل دفتر نظارت بر توزیع شرکت توانیر با اشاره به ضرورت ترویج فرهنگ مدیریت مصرف افزود: با توجه به پیش‌بینی صورت گرفته در خصوص کمبود انرژی در فصل زمستان، پروژه‌های مدیریت مصرف زمستانی در دست اقدام است.

وی با تأکید بر تدبیر درست برای مدیریت مصرف برق فصل زمستان عنوان کرد: باید آمادگی کامل برای شرایط زمستان را داشته باشیم.

برنگی با اشاره به اینکه عقد تفاهمنامه با مشترکین صنعتی و کشاورزی، بازدید و کنترل روشنایی نمای ساختمان‌ها و ... از اقدامات خوب برای کنترل پیک بار تابستان امسال در استان همدان بوده است، گفت: علاوه بر همه این موارد، کلید گذر از پیک تابستان ۱۴۰۱ بحث اطلاع‌رسانی است.

وی تصریح کرد: بهره‌برداری، مشترکین، مهندسی، روابط عمومی و... باید با هماهنگی کار کنند و مدیریت و کنترل پیک ۱۴۰۱ را از امروز کلید بزنند.

انتهای پیام/

ارسال نظرات
آخرین اخبار