مسابقه‌ عکاسی خدمات رسانی بسیج به مردم برگزار می شود

مسابقه‌ی عکاسی خدمات رسانی درتمامی عرصه های اجتماعی بسیج به آحاد مردم برگزار می شود.
کد خبر: ۹۳۸۹۳۵۲
|
۲۲ آبان ۱۴۰۰ - ۱۴:۵۴

به گزارش خبرگزاری بسیج، مسابقه‌ی عکاسی خدمات رسانی درتمامی عرصه های اجتماعی بسیج به آحاد مردم برگزار می شود.

مسابقه‌ عکاسی خدمات رسانی بسیج به مردم برگزار می شود

مشارکت در طرح شهید سلیمانی به جهت ریشه کنی ویرس کرونا ، خدمات رسانی بسیجیان به زلزله زدگان و ساخت منازل مسکونی، خدمات رسانی به سیل زدگان در سراسر کشور، طرح بسته های معیشتی به نیازمندان و .... از جمله محورهای این مسابقات می باشد. موضوع آثار ارسالی باید متناسب با موضوعات باشد.

شرکت در این مسابقه برای عموم علاقه‏مندان هنر عکاسی اعم از حرفه‌ای و آماتور آزاد است. شرط سنی خاصی برای شرکت در مسابقه وجود ندارد. دبیرخانه‌ی مسابقه هیچگونه محدودیتی برای ابزار عکاسی قایل نمی‌باشد.

حجم فایل‏های ارسالی باید حداقل 2 مگابایت و نهایتاً 6 مگابایت و با فرمت JPEG باشد. آثار ارسالی بایستی از شرط مطابقت با قوانین جمهوری اسلامی ایران و عرف اجتماعی برخوردار باشند. هر گونه تغییری که اصالت و مستند بودن عکس را مخدوش کند، منجر به خارج شدن اثر از مسابقه خواهد شد.

در این مسابقه آثار ارسالی به صورت تک‌عکس داوری خواهند شد. در این مسابقه، علاوه بر اصول فنی و هنری عکاسی، سوژه‌ی عکس نیز موضوع داوری خواهد بود. وجود هرگونه امضا، قاب، واترمارک، تاریخ، لوگو و ... بر روی فایل عکس، منجر به حذف اثر از مسابقه خواهد شد. فایل اصلی عکس بایستی نزد ارسال کننده موجود باشد تا در صورت نیاز به دبیرخانه ارسال شود.

عکاسان صرفا می‌توانند از طریق سامانه ثبت مشخصات و ارسال فایل، آثار خود را به دبیرخانه ارسال کنند.

دبیرخانه ارسال‌کننده اثر را به عنوان صاحب اثر می‌شناسد. برگزارکننده خود را مجاز می‏داند که با رعایت حقوق معنوی صاحبان عکس‏های ارسالی، مطابق با نیاز و صلاحدید خود از این آثار استفاده کند.

ثبت‏نام و ارسال آثار به منزله‏ی پذیرش تمامی مقررات این مسابقه است و تصمیم‏گیری در مورد مسائل پیش‏بینی نشده به عهده دبیرخانه‏ی مسابقه می‏باشد. مهلت ارسال آثار تا پایان روز 3/9/1400 و تنها بایداز طریق آدرس basijnews.ir سامانه ثبت نام و ارسال آثار در صفحه‏ی اختصاصی صورت گیرد.

مراسم پایانی و اهدای جوایز در تاریخ 5/9/1400 برگزارخواهدشد. به 14 نفر از برگزیدگان ، کمک هزینه سفر به مشهد مقدس اهدا خواهد شد.

 

جهت ارسال تصاویر خود به لینک زیر مراجعه کنید:

https://basijnews.ir/fa/forms/5

ارسال نظرات