دادستان عمومی و انقلاب مرکز استان کهگیلویه و بویراحمد از بازداشت هر دو عامل تيراندازي به یک فرد تعویض روغنی در خيابان شصت متري ياسوج خبر داد.
کد خبر: ۹۳۸۹۳۶۴
|
۲۲ آبان ۱۴۰۰ - ۱۵:۱۹

به گزارش خبرگزاری بسیج کهگیلویه وبویراحمد، سید علی ملک حسینی به مخلان در نظم و امنيت عمومي هشدار داد و تأکید کرد: ايجاد درگيري و استفاده از هرگونه سلاح سرد و گرم، بازداشت و محكوميت به مجازات هاي سنگين را در پي خواهد داشت.

وی با اعلام اينكه با بررسي اوليه در اين اقدام اختلاف سابق يكي از بستگان دو متهم مسلح موتورسوار احراز شده و لذا انگيزه انتقام جويي شخصي مطرح بوده، اظهار داشت:دادستاني با چنين اقداماتي شديدترين برخورد قانوني را خواهد داشت، لذا در همان لحظات اول وقوع حادثه موضوع در دستور كار ويژه حوزه دادستاني قرار گرفت و دستورات قضايي جهت سرعت در شناسايي و بازداشت متهمين با ورود به منزل و مخفيگاه صادر شد و با تلاش و جديت مامورين انتظامي پليس اطلاعات استان كمتر از شش ساعت دستگير و بازپرس با تفهيم اتهام هر دو متهم را با شديدترين قرار تامين كيفري به زندان اعزام نمود.

دادستان مرکز استان افزود: در این راستا با توجه به لزوم به کار گیری اقدامات قضایی و پیشگیرانه و برخورد و جلوگیری از جولان اراذل و اوباش تاکنون سه مرحله از طرح قضایی، انتظامی و امنیتی در مرکز استان بسیار موفقیت آمیز بوده و رضایت شهروندان را به دنبال داشته است.

وی گفت؛ در اجراي اين طرح ها مقادير زيادي سلاح گرم و سرد و مهمات سلاح گرم و مشروبات الكلي كشف گرديده و گروهي از اراذل و اوباش دستگير شده اند.

سيد علي ملك حسيني دادستان مركز استان در پایان ضمن تشکر از هوشیاری، احساس مسئولیت، همکاری و مشارکت بسيار خوب مردم فهيم و متدين استان با اين مجموعه قضايي و پليس، جهت برخورد با عاملين نزاع و حاملين سلاح گرم و سرد در جامعه، اذعان داشت : با استفاده از ظرفیت های موجود و رصد شبانه روزی با جدیت و قاطعیت، با اينگونه هنجارشكنان به شدت و با جديت برخورد می نمايد. چنين متهماني تا پايان مهلت قانوني در بازداشت خواهند ماند.

وی تاکید کرد؛ شهروندان ارزشمند استان كهگيلويه و بويراحمد مي توانند از طريق خط ارتباطي سامد کهگیلویه و بویراحمد  با شماره 09172109773 گزارشات و مطالب خود را جهت بررسي از طريق پيام رسان هاي مطرح بصورت محرمانه ارسال نمايند.

انتهای پیام

ارسال نظرات