سخنی با دادستان مرکز کهگیلویه و بویراحمد/ ۲ مطالبه جدی مردم از ملک حسینی

دادستان پیگیری کننده اجرای عدالت و مدافع حقوق مردم یک جامعه است.
کد خبر: ۹۳۸۹۳۸۰
|
۲۲ آبان ۱۴۰۰ - ۱۶:۲۹

به گزارش خبرگزاری بسیج کهگیلویه و بویراحمد، همانطور که مستحضرید دادستان در کنار سایر وظایفی که برای وی تعریف شده، پیگیری کننده اجرای عدالت و مدافع حقوق مردم یک جامعه است.

پیگیری فوری جرایم و برخورد قاطع با هنجار شکنان و مخلان نظم و امنیت عمومی از جمله موضوعاتی است که دادستان مرکز کهگیلویه و بویراحمد به نحو شایسته و مطلوبی در دستور کار قرار داده و این مهم رضایتمندی شهروندان را به دنبال داشته است.

چند سالی است که به دلیل عدم نظارت کافی بر کار داروخانه ها و دندانپزشکان،مشکلات زیادی برای مردم استان کهگیلویه و بویراحمد به ویژه شهر یاسوج بوجود آمده است و در تماس با رسانه های استان خواستار پیگیری این موضوع هستند.

فروش چند برابر قیمت داروها و چند نرخی بودن آنها توسط داروخانه ها در شهر یاسوج در این شرایط بد اقتصادی موجی از نارضایتی را بوجود آورده است تا جایی که در فضای مجازی نیز شهروندان اعتراض خود را اعلام می کنند. 

به طور مثال اکثر داروخانه‌های شهر یاسوج داروهایی که از قبل خریداری کرده اند و در انبار موجود است را با قیمت روز و چند برابری به بیماران می فروشند. 

موضوع دیگر دندانپزشکانی هستند که بر فعالیت آنها نظارت کافی صورت نمی گیرد و با بی انصافی هر چه تمام تر بیماران و مراجعه کنندگان را در یاسوج نقره داغ می کنند.

از آنجایی که دریافت خدمات تخصص دندانپزشکی و مواد مصرفی برای پر کردن دندان ها و موارد دیگر از جمله روکش، ترمیم و ایمپلنت قیمت بالایی دارند و مردم نیز شناخت کافی نسبت به قیمت خدمات ارایه شده ندارند تعداد شکایت های مردمی از دندانپزشکان که به دست رسانه ها  می رسد نیز زیاد است.

عدم درج قیمت داروها و خدمات ارایه شده توسط دندانپزشکان در کنار تلاطم بازار و نبود نظارت کافی زمینه را برای سودجویی برخی افراد بوجود آورده است.

در سالهای گذشته نیز گزارش های خبری متعددی از تخلفات داروخانه ها و دندانپزشکان در رسانه ها منتشر شد اما متاسفانه عزم جدی برای برخورد با متخلفان وجود ندارد و همین امر زمینه را برای بروز تخلفات بیشتر هموار کرده است.

با توجه به حساسیت موضوع سلامت مردم،از دادستان مرکز کهگیلویه و بویراحمد انتظار می رود تا با بررسی دقیق موضوع ،به عنوان مدعی العموم و مدافع حقوق مردم اقدامات لازم جهت برخورد با داروخانه ها و دندانپزشکان متخلف در شهر یاسوج را در دستور کار قرار دهند.

انتهای پیام/ 

 

 

ارسال نظرات
آخرین اخبار