خبرهای داغ:
وزیر کشور عنوان کرد: امروز دولت سیزدهم نماد مبارزه با استکبار است، آموزه های دینی، رهبر انقلاب و ظرفیت های درونی در جهش دیگری قرار گرفته و با حمایت مردم و اقتصاد دانش بنیان مشکلات رفع خواهد شد.
کد خبر: ۹۳۸۹۴۳۱
|
۲۲ آبان ۱۴۰۰ - ۲۲:۱۸

قزوین_به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج، احمد وحیدی وزیر کشور در مراسم تکریم و معارفه استاندار قزوین گفت: قزوین شهر چهار انبیا و امام زاده بزرگ و عظیم الشان فرزند امام هشتمین که تاریخ شاه عباس و طهماسب جایگاه خاصی به عنوان پایتخت دارد. وجود عارفانه بزرگ مانند عارف قزوینی و سید ابوالحسن قزوینی نشان از بلند همت بودن این دیار دارد، شهید بلند پرواز و مخلص بزرگ رجایی و بابایی، لشکری،ابوترابی قزوین را جز استان های خاص قرار داده که هم فرهنگی، حماسی، تاریخی و صنعتی است.

وی تصریح کرد: با دارا بودن ۱۵ شهرک صنعتی و ۴۲۰۰ شرکت و ۶۰هزار بیمه شده تامین اجتماعی داریم که ظرفیت صنعت و کشاورزی فعالی دارد.هویت قوی با تنوع فرهنگی انسجام ایجاد می کند و در مجموع هویت ملی و انقلابی را می سازد.

وزیر کشور در ادامه تصریح کرد: مردم قزوین تاریخ ساز هستند و انقلاب مورد توجه جهانیان است،اگر انقلاب نبود مردم ستمدیده فلسطین، یمن و جهان اسلام و مستضعفین به امید چه کسی مقاومت می کرد. دنیا بدون جمهوری اسلامی تاریک و ظلمات است،انسانها را امیدوار می کند، رسالت انقلاب فرا مرزی و فرا منطقه ای است.

وحیدی افزود: مردمی که بزرگترین پرچم مبارزه با استکبار و ظلم را بر افراشتند و تسلیم ناپذیر در برابر دنیای استکبار ایستادند انواع جنگ روانی و اتهام متوجه ایران می کنند. آمریکا که در مجلسش ۵کشته به دنیا مخابره شد و کانادایی که با ظلم با بومیان و زنده به گور کردن مردم با تمام وقاحت ایران را متهم می کنند.

وی تصریح کرد: کسانی که با قتل و کشتار اهداف خود را پیش می برند در برابر ایران عقب نشینی کردند و در بین آنها اختلافات شدید وجود دارد که مقاومت جواب می دهد.

وزیر کشور بیان کرد: امروز دولت سیزدهم نماد مبارزه با استکبار است، آموزه های دینی، رهبر انقلاب و ظرفیت های درونی در جهش دیگری قرار گرفته که پس از ۴۲سال ما پیروز خواهیم شد و با حمایت مردم و اقتصاد دانش بنیان مشکلات رفع خواهد شد.

وزیر کشور در پایان گفت: ظرفیت در استان بسیار زیاد است و با طرح توسعه و الگوی پیشرفت استان به پیش خواهیم رفت و یکی از مسائل مهم وزارت کشور، بحث آبرسانی و احیا دشت قزوین است که با حمایت مردم و اقتصاد دانش بنیان مشکلات رفع خواهد شد.

انتهای پیام/۱۰۰۴

ارسال نظرات
پر بیننده ها