فرماندار پیشوا در دیدار با مادر شهیدان جنیدی از ضرورت جمع آوری تاریخ شفاهی انقلاب و دفاع مقدس خبر داد.
کد خبر: ۹۳۸۹۴۵۷
|
۲۳ آبان ۱۴۰۰ - ۰۸:۵۷

به گزارش خبرگزاری بسیج، ابراهیم تاجیک نوری فرماندار شهرستان پیشوا به همراه معاون سیاسی انتظامی و مسئول حراست فرمانداری با خانواده و مادر شهیدان جنیدی دیدار کرد.

تاجیک نوری فرماندار پیشوا اظهار داشت: خانواده شهدا گل سرسبد مردم و مسئولان هستند و امیدوارم دعای خیر آنان بدرقه راه ما باشد تا پیش خدا، مردم و شهدا شرمنده نشویم فرمانداری، دستگاه‌های اجرایی، شهرداری‌ها، بخشداری‌ها و دهیاری‌ها باید تلاش کنند تا هر روز مشکلات کم و کمتر شده و خدمات بیشتری به مردم ارائه شود.

وی گفت: هماهنگی موجود بین سه قوا را در کمترین برهه‌ای از تاریخ انقلاب اسلامی شاهد بوده‌ایم و این فرصت بی‌نظیری برای گشایش در امور کشور است دیدار مستمر از خانواده معظم شهدا به ویژه آنان که کمتر مورد بازدید و سرکشی قرار گرفته‌اند، در دستور کار فرمانداری و بنیاد شهید و امور ایثارگران شهرستان است.

وی ادامه داد: یکی از وظایف ما در قبال شهدا، تهیه تاریخ شفاهی انقلاب و هشت سال دفاع مقدس است و لازم است نهادهای فرهنگی، گروه‌های جهادی و هرکس در هر عرصه و رشته‌ای برای تحقق این مهم به میدان بیاید.

وی گفت: والدین‌شهدا گنجینه‌های ارزشمندی هستند که روایت‌های بی‌نظیری از حیات طیبه شهدا‌ را بازگو می‌کنند و باید تلاش کنیم تا بانک‌ جامعی از روایت‌ها و خاطرات والدین شهدا تهیه و به شکل مناسب و در قالب هنر به نسل جوان منتقل شود.

ارسال نظرات