خبرهای داغ:
گفتگو اختصاصی:

آزادی ۱۵ زندانی به مناسبت هفته بسیج در خراسان شمالی

مسئول سازمان بسیج حقوقدانان خراسان شمالی از آزادی ۱۵ زندانی به‌مناسبت هفته بسیج خبر داد و گفت: این زندانیان به‌دلیل جرائم غیر عمد در زندان گرفتار شده بودند.
کد خبر: ۹۳۸۹۴۵۸
|
۲۳ آبان ۱۴۰۰ - ۰۸:۵۸
 به گزارش خبرگزاری بسیج،مسئول سازمان بسیج حقوقدانان خراسان شمالی با بیان اینکه ۱۵زندانی جرایم غیر عمد از زندان‌های استان آزاد می شوند گفت: این اقدام به‌مناسبت هفته بسیج با همکاری سازمان بسیج حقوقدانان سپاه حضرت جوادالائمه(ع)و اداره کل زندان استان انجام می شود.

مسئول سازمان بسیج حقوقدانان خراسان شمالی   از آزادی ۱۵ زندانی به‌مناسبت هفته بسیج  خبر داد و اظهار کرد: این زندانیان به‌دلیل جرائم غیر عمد در زندان گرفتار شده بودند.

 

محمد خدابخش افزود: همچنین به مناسبت هفته بسیج گروه های جهادی بسیج به زندانیان و خانواده زندانیان استان خدمات مشاوره حقوقی ،پزشکی،مشاوره روانشناسی و.. ارائه خواهند داد

 

 وی همچنین از افتتاح دفتر مشاوره حقوقی رایگان این سازمان در محل انجمن حمایت از زندانیان استان خبر داد گفت:تا پایان سال چند مرحله دیگر آزادسازی زندانیان را خواهیم داشت تا بتونیم تعداد زندانیان استان را کاهش  دهیم.

 

وی با بیان اینکه بدهی زندانیان مالی استان از محل کمک دستگاه‌ها و خیرین جمع آوری و اقدامات رهایی از زندان توسط بسیج حقوقدانان استان صورت می‌گیرد افزود: خوشبختانه تاکنون در این راستا موفق بوده‌ایم اما همچنان نیازمند یاری خیرین و مردم برای انجام این اقدام ارزشمند در سطح استان هستیم.

 

مسئول سازمان بسیج حقوقدانان استان، تصریح کرد: در سازمان بسیج حقوقدانان استان افراد متخصص حقوقی از جمله وکلا، قضات و کارشناسان با روحیه جهادی برای خدمت به مردم پای کار هستند.

 

محمد خدابخش افزود: به مناسبت هفته بسیج 7دفترخانه اسناد رسمی  در استان مشاوره رایگان در حوزه تنظیم اسناد برای مراجعه کنندگان ارائه می دهند.

 

وی ادامه داد: ارائه مشاوره رایگان حقوقی در دادگستری های استان در طول هفته بسیج در راستای افزایش آگاهی های حقوقی به مردم شریف استان ارائه می شود.
اعزام گروه های جهای مشاوره حقوقی به روستا ها از دیگر برنامه های سازمان بسیج حقوقدانان در این هفته می باشد.

ارسال نظرات
پر بیننده ها