به همت سازمان فرهنگی خانواده پاسداران سپاه؛

جشنواره فرهنگی هنری شمیم علوی در زنجان برگزار می‌شود

زنجان - مسئول مرکز فرهنگی خانواده سپاه انصارالمهدی (عج) استان زنجان، گفت: جشنواره فرهنگی هنری شمیم علوی از سوی مرکز فرهنگی هنری خانواده سپاه این استان برگزار می‌شود.
کد خبر: ۹۳۸۹۴۷۰
|
۲۳ آبان ۱۴۰۰ - ۰۹:۵۶

رقیه نصیری در گفت وگو با خبرنگار بسیج زنجان اظهار کرد: امروز دشمنان همه توان خود را در یک جنگ تمام عیار فرهنگی، علیه ارزش ها و آرمان‌های انقلاب و اسلام به میدان آورده است که باید با آن مقابله کرد.

جشنواره فرهنگی هنری شمیم علوی در زنجان برگزار می‌شود

 

وی اظهار داشت: آمادگی و اقدام جهادی و انقلابی در عرصه جنگ نرم و حضور موثر نیروهای انقلاب به ویژه خانواده های ارزشی در سنگرهای فرهنگی کشور، امری لازم و اجتناب ناپذیر است و باید به این مقوله مهم توجه بیشتری شود.

 

نصیری افزود: به منظور ارتقا جبهه فرهنگی انقلاب اسلامی و نیز فراهم کردن زمینه نقش آفرینی همسران و فرزندان کارکنان سپاه در فعالیت‌های فرهنگی، جشنواره فرهنگی هنری شمیم علوی برگزار می شود.

 

مسئول مرکز فرهنگی خانواده سپاه انصارالمهدی (عج) استان زنجان گفت: بیانیه گام دوم انقلاب (اقتصاد، عفاف وحجاب، سبک زندگی، علم وپژوهش، استقلال وآزادی، معنویت و اخلاق، مرزبندی با دشمن، عدالت و مبارزه با فساد و عزت ملی، روابط خارجی)، خانواده اسلامی و انقلابی و دفاع مقدس از موضوعات این جشنواره فرهنگی هنری است.

 

نصیری گفت: علاقه مندان می توانند آثار خود در بخش های عکس، روزنامه دیواری، طراحی گرافیک، پویانمایی، گویندگی، نویسندگی، فیلمسازی، شعر و داستان، گروه های تئاتر و سرود، خوشنویسی، گلیم، نمد، نقاشی، معرق، خاتم کاری، سفال، بافتنی، تابلو فرش، چرم دوزی و صنایع محلی، نرم افزارهای چند رسانه ای، بازی های رایانه ای، اختراعات و ابتکارات و مقاله و پژوهش به این جشنواره ارسال کنند.

 

وی با بیان اینکه شرکت کنندگان می توانند آثارخود را حداکثر تا تاریخ 10 آذرماه 1400 به دفتر دبیرخانه جشنواره شمیم علوی به محل مرکز فرهنگی خانواده سپاه انصارالمهدی(عج) استان زنجان به آدرس سه راه امجدیه، پشت درمانگاه شهدای گمنام، طبقه فوقانی بسیج جامعه زنان تحویل دهند،یادآور شد:همچنین علاقمندان می توانند جهت کسب اطلاعات بیشتر با شماره ۳۳۵۳۰۲۶۰ مرکز فرهنگی خانواده سپاه این استان، تماس بگیرند.

 

مسئول مرکز فرهنگی خانواده سپاه انصارالمهدی (عج) استان زنجان گفت: همچنین علاقه مندان به شرکت در این جشنواره می توانند برای کسب اطلاعات بیشتر با شماره ۳۳۵۳۰۲۶۰ مرکز فرهنگی خانواده سپاه این استان، تماس بگیرند

ارسال نظرات