خبرهای داغ:
فرمانده لشکر ۱۴ امام حسین (ع) استان اصفهان در گفتگو با بسیج:
تویسرکان-فرمانده لشکر ۱۴ امام حسین (ع) استان اصفهان با اشاره به واژه گمنام گفت: گمنام بودن شهدا به معنای کلمه نیست بلکه شهدا برابر آیات قرآن حاضر و زنده هستند و شهدا نور مطلق و نور واحد هستند.
کد خبر: ۹۳۸۹۴۸۶
|
۲۳ آبان ۱۴۰۰ - ۱۰:۴۱

سردار محمد هاشمی‌پور در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری بسیج در تویسرکان با اشاره به آیین باشکوه استقبال از والدین شهید «محمد خیامیان» ضمن بزرگداشت این شهید و تبریک به خانواده مکرمشان اظهار داشت: بعد از اعلام خبر شناسایی شدن شهید به خانواده ایشان در اصفهان، خانواده معزز شهید بی‌صبرانه مشتاق عزیمت به تویسرکان بودند و از همان ابتدا قصد بردن شهید به شهرستان خود را داشتند.

وی افزود: والدین این شهید والامقام زمانی که به شهرستان تویسرکان آمدند و این استقبال باشکوه را مشاهده کردند، تصمیم گرفتند که فرزند خود را منتقل کنند و مهمان شهرستان تویسرکان باشد.

فرمانده لشکر ۱۴ امام حسین (ع) استان اصفهان ابرا زداشت: همه ما دیدیم که مردم شهیدپرور تویسرکان چه استقبال باشکوهی از خانواده شهید داشتند و این استقبال باعث شد خانواده شهید رضایت دادند.

وی با اشاره به واژه گمنام بیان کرد: گمنام بودن شهدا به معنای کلمه نیست بلکه شهدا بر اساس آیات قرآن حاضر و زنده هستند و شهدا نور مطلق و نور واحد هستند بنابراین گمنامی و با نام بودن آنها از نورشان چیزی نمی‌کاهد چراکه همانگونه که رهبری فرمودند «شهدا ستارگان درخشانی هستند که می‌توانند هر کدامشان جهانی را روشن کنند».

انتهای پیام/

ارسال نظرات