مسئول فرهنگی هنری سپاه ناحیه همدان تأکید کرد
همدان- مسئول فرهنگی هنری سپاه ناحیه همدان با تأکید بر اجرای برنامه‌های تأثیرگذار در هفته بسیج گفت: در هر پایگاه باید یک برنامه شاخص، کیفی و تأثیرگذار اجرا شود.
کد خبر: ۹۳۸۹۵۴۹
|
۲۳ آبان ۱۴۰۰ - ۱۴:۱۰

به گزارش خبرگزاری بسیج، محمدرضا سرمدی در نشست مشترک ستاد هفته بسیج که به همت حوزه شهیده افضل و حوزه حضرت زینب(س) با حضور فرماندهان و مسئولین فرهنگی پایگاه‌ها در امامزاده محسن(ع) برگزار شد، ضمن تبریک میلاد با سعادت حضرت امام حسن عسگری(ع) اظهار داشت: امسال چهل و دومین سالروز تشکیل سازمان بسیج مستضعفین به دستور امام(ره) است که همچون سال‌های قبل برنامه‌هایی به مناسبت گرامیداشت‌ این هفته در دستور کار قرار دارد.

وی با بیان اینکه شعار هفته بسیج امسال «بسیج پاره تن مردم است»، افزود: در فضاسازی‌ها و برنامه‌ها و در بروشورها و پوسترها که طراحی می‌شود باید به شعار هفته بسیج توجه شود.

مسئول فرهنگی هنری سپاه ناحیه همدان گفت: مناسبت‌هایی که در طول سال برگزار می‌شود هدفی دارد که بر اساس آن هدف برنامه‌ها را تدوین و اجرا می‌کنیم.

وی ادامه داد: برنامه‌های هفته بسیج امسال باید فعالیت پایگاه بسیج در حوزه استحفاظی را طی مدت فعالیت خود نشان داده و آن را به نمایش بگذاریم و هدف دیگر نیز این است که در آینده می‌خواهیم چکار کنیم بنابراین باید دائم در حال حرکت باشیم و هدف ما این باشد که در پایگاه طی چهل و دو سال گذشته چه کارهایی انجام داده‌ایم و چه کارهایی انجام خواهیم داد.

سرمدی با بیان اینکه به عنوان یک فرمانده و یک مدیر باید برنامه‌ریزی داشته باشیم، ابراز داشت: هر برنامه‌ای که تدوین می‌کنیم باید مطابق با این دو هدف باشد و هر چیزی که سنخیت و در راستای این اهداف نباشد ما را به نتیجه نمی‌رساند و هدر رفت هزینه‌ها است و از هدف دور می‌شویم.

وی با تأکید بر اجرای برنامه‌های تأثیرگذار در هفته بسیج عنوان کرد: سعی کنید در هر پایگاه یک برنامه شاخص، کیفی و تأثیرگذار داشته باشید و هدف از تأثیرگذاری این است که بتوانیم در ذهن و قلب مخاطب تأثیر داشته باشیم و بتوانیم آنها را به جبهه انقلاب و مجموعه بسیج جذب کنیم.

انتهای پیام/

ارسال نظرات