خبرهای داغ:
تویسرکان-فرمانده سپاه ناحیه تویسرکان با بیان اینکه خون شهدا تضمین انقلاب و تداوم ایستادگی است، گفت: این صندلی‌هایی که من و شما امروز بر مسند آن نشسته‌ایم، مرهون خون شهدا است.
کد خبر: ۹۳۸۸۹۶۶
|
۲۰ آبان ۱۴۰۰ - ۱۰:۱۱

به گزارش خبرگزاری بسیج، سرهنگ کامران کریمی در جلسه شورای اداری شهرستان تویسرکان که در سالن جلسات هلال احمر با موضوع برنامه‌های هفته بسیج برگزار شد، ضمن گرامیداشت یاد امام (ره) و شهدا، هفته بسیج را جلوه مردم سالاری دینی دانست و اظهار داشت: بسیج یعنی نیروی خودجوش مردمی که از ابتدای دستور تشکیل آن به فرمان رهبر کبیر انقلاب، با تمام قوا و توان در برابر هر هجمه‌ای ایستادگی کرده و هر روز هم توان خود را در هر عرصه‌ای به گونه‌ای بازدارنده، به منصه ظهور گذاشته است.

وی با اشاره به در پیش بودن هفته بسیج که از ۲۹ آبان شروع و در روز ۵ آذر پایان می‌یابد، ادامه داد: ایام این هفته با رویکردهای جهادی، افزایش روحیه شهادت‌طلبی، محرومیت‌زدایی و غیره برنامه‌ریزی شده و برای هر روز آن برنامه‌هایی متناسب آن روز تهیه دیدیم که حضور تمام ادارات به طور ویژه و خاص در این هفته مورد انتظار است‌.

فرمانده سپاه ناحیه تویسرکان گفت: بسیج و هفته بسیج مختص سپاه و نیروهای خاص بسیجی نیست بلکه با گسترش روحیه بسیجی در بین اقشار مختلف، این هفته به همه شما مسئولین و مردم تعلق دارد بنابراین باید نگاهی ویژه به این هفته داشت.

وی ضمن تقدیر از فعالیت ادارات در هفته دفاع تاکید کرد: لازم است همگی برای گرامیداشت هفته بسیج تلاش بیشتری کنیم و سپاه و بسیج نیز پیش‌قدم در این موضوع خواهد بود و آذین‌بندی و فضاسازی به تمام مقرهای سپاه ابلاغ شده، زیرا حفظ و حراست از دستاوردهای انقلاب لازم و بر همگی واجب است.

کریمی با بیان اینکه خون شهدا تضمین انقلاب و تداوم ایستادگی است، ادامه داد: این صندلی‌هایی که من و شما امروز بر مسند آن نشسته‌ایم، مرهون خون شهدا است و همه ما در قبال این مسئولیت‌ها پاسخگو هستیم بنابراین حداقل وظیفه خود را در قبال خون‌های ریخته شده شهدا به خوبی انجام دهیم.

وی با اشاره به برنامه‌های سپاه در هفته بسیج عنوان داشت: برنامه‌های تدارک دیده شده در هفته بسیج طی نشست خبری هفته آینده به طور کامل اعلام و به تمام ادارات به صورت کتبی برای هماهنگی‌های لازم ارسال خواهد شد.

فرماندار تویسرکان نیز در ادامه با تاکید بر اجرای برنامه‌های هفته بسیج در سطح ادارات گفت: این انقلاب و مسئولیت‌هایی که ما امروز به دوش خود داریم به برکت خون عزیزان بسیجی‌ است که جان خودرا نثار کردند تا آرمان‌ها و ارزش‌ها زنده بماند بنابراین بسیج فقط مختص سپاه نخواهد بود و ما هم افتخار خود می‌دانیم که جزء همین سازمان مقدس بسیج هستیم.

انتهای پیام/

ارسال نظرات