خبرهای داغ:
نهاوند-فرماندار نهاوند با بیان اینکه مطالبات ورزشکاران به حق است، گفت: بستر و امکانات ورزش باید فراهم شود و هیچ توجیهی برای آن قابل قبول نیست.
کد خبر: ۹۳۸۹۶۴۴
|
۲۳ آبان ۱۴۰۰ - ۲۱:۰۵

به گزارش خبرگزاری بسیج، مراد ناصری در جلسه بررسی موانع و مشکلات کشتی شهرستان نهاوند اظهار داشت:  بیست و دو ماه است که به نوعی درگیر ویروس کرونا هستیم که این موضوع بخش عظیمی از امورات، دستگاه‌ها و بخش‌ها و همچنین تعطیلی مراکز ورزشی ما را به دنبال داشته و کار را مختل کرده است.

وی با اشاره به اینکه مربیان کشتی همچون معلمین ارزشمند هستند، گفت: هر خانواده یک جامعه هدف برای ما است یعنی هر کدام از این خانواده‌ها فرزندان ورزشکاری دارند که به دست ما سپرده می‌شوند، و ما در مقابل این فرزندان مسئول هستیم و شما مربیان کشتی هستید که فرزندان نهاوند را می‌توانید به سوی پیشرفت بکشانید و شما الگوی این قشر از جامعه هستید.

فرماندار نهاوند گفت: معمولا رده‌های سنی در ورزش نباید کنار هم قرار بگیرند چون انعکاس خوبی در این مسیر وجود ندارد یعنی نباید یک نوجوان در مقابل یک پیشکسوت قرار گیرد واین یکی از دغدغه‌های اولیا است، چون فرزندان آنها طی ساعاتی در شبانه روز در حوزه‌های ورزشی کنار ما امانت هستند.

وی افزود: اداره ورزش و جوانان شهرستان نهاوند کشتی شهرستان را ساماندهی کند و بر باشگاه‌ها و خانه‌های کشتی نظارت داشته باشد.

ناصری با بیان اینکه مطالبات ورزشکاران به حق است، گفت: بستر و امکانات ورزش باید فراهم شود و هیچ توجیهی برای آن قابل قبول نیست.

* هیچ ناهنجاری و بد اخلاقی را از جامعه مربیان نمی‌پذیریم

دادستان عمومی و انقلاب شهرستان نهاوند نیز در این جلسه خطاب به جامعه ورزشکاران و کشتی شهرستان تاکید کرد: ورزشکاران به ویژه جامعه کشتی، باید افراد خاطی و ورزشکارن ما را از محیط های ورزشی طرد کنند تا به واسطه اقدامات برخی افراد متخلف، پیامدهای آن متوجه جامعه ورزشی به ویژه کشتی شهرستان نشود.

عباس آزادبخت با تاکید بر لزوم رعایت پروتکل‌های بهداشتی با توجه به شیوع بیماری کرونا در سالن‌های ورزشی گفت: انتظار این است مربیان و مدیران باشگاه‌ها تمام پروتکل‌های بهداشتی را به صورت دقیق و منظم رعایت کنند تا ورزشکاران بتوانند در فضایی بهداشتی و سالم به فعالیت ادامه دهند.

وی به نقش موثر هیات ورزشی و مربیان در نظارت بر ورزشکاران در مقابله با آسیب‌ها و تهدیدهای موجود اشاره کرد و اظهار داشت: شهرستان نهاوند دارای پیشینه تاریخی و ظرفیت‌های بالقوه‌ای است که در حوزه ورزش می‌توان به قهرمانان ملی و بین المللی زیادی اشاره کرد، بنابراین نیاز است اداره ورزش و هیأت‌های ورزشی در این حوزه نظارت جدی و بیشتری داشته باشند تا خانواده‌ها با اطمینان فرزندان خود را به سمت ورزش سوق دهند.

آزادبخت گفت: مربیان و ورزشکاران کشتی مکلف هستند تا از آئین نامه و بخشنامه‌های هیئات و اداره ورزش تمکین و پیروی کنند و دستگاه قضایی شهرستان نیز آمادگی حمایت از جامعه ورزش شهرستان را دارد و با هرگونه هنجارشکنی و بی نظمی در سالن‌های ورزشی برخورد قاطع می کند.

وی با بیان اینکه هیچ ناهنجاری و بد اخلاقی را از جامعه مربیان نمی‌پذیریم و با مربیان هنجارشکن به شدت برخورد خواهیم کرد، خطاب به سرپرست اداره ورزش و جوانان گفت: طبق ماده‌های قانونی اگر ناهنجاری‌های و بی اخلاقی‌های ورزش شهرستان به دستگاه قضا اعلام نشود علیه دستگاه ورزش توسط دادستانی اعلام جرم خواهد شد.

انتهای پیام/

ارسال نظرات