خبرهای داغ:
فرماندار نهاوند:

طرح ضربتی واکسیناسیون باید به سرعت انجام شود

نهاوند-فرماندار نهاوند با اشاره به اینکه بیش از ۸٠ درصد مردم واکسینه شده‌اند، گفت: طرح ضربتی واکسیناسیون باید به سرعت انجام شود.
کد خبر: ۹۳۸۸۹۱۹
|
۱۹ آبان ۱۴۰۰ - ۲۲:۰۷

به گزارش خبرگزاری بسیج، مراد ناصری در جلسه ستاد مقابله با کرونا ویروس بیان کرد: نزدیک به دو سال است که همه دستگاه‌ها با همکاری و تعامل خود در روزهای سخت کرونایی تمام توان خود را برای حفظ سلامت مردم بکار بستند، همچنین پای کار بودن مجموعه وزارت بهداشت جای تقدیر دارد .

وی با اشاره به اینکه بیش از ۸٠ درصد مردم واکسینه شده‌اند، گفت: طرح ضربتی واکسیناسیون باید به سرعت انجام شود.

فرماندار نهاوند افزود: دانش آموزان واکسینه نشده هم باید مورد بررسی قرارگیرند، و در صورت امکان واکسینه شوند و همین تعداد ۱۵ درصد باقیمانده هم سلامت سایر دانش‌آموزان و خانواده‌های آنان را به خطر می‌اندازد.

وی گفت: در حوزه ورزش، اصناف، آموزش و پرورش، شهرداری اقدامات و نظارت‌ها جدی باشد و کسانی هم که از واکسینه شدن دوری می‌کنند، نباید به آنها خدماتی ارائه شود و دلیل تراشی‌ها هم قابل قبول نیست.

* کاهش رعایت پروتکل‌ها و شیوه‌نامه‌های بهداشتی

سرپرست شبکه بهداشت و درمان شهرستان نهاوند نیز اظهار داشت: پروتکل‌ها و شیوه‌نامه‌های بهداشتی همچنان رعایت نمی‌شود و کاهش یافته است.

دکتر غلامرضا متین گفت: واکسیناسیون در نوبت اول ۸۷ و نوبت دوم ۵۷ درصد جمعیت شهرستان انجام شده است.

وی با بیان اینکه برای تزریق نوبت سوم هم بالای ۶۰ساله‌ها مشروط به گذشت ۴ماه از نوبت دوم انجام می‌شود، بیان داشت: برخی تریبون به دستان ساز مخالفت و واکسن هراسی را ترویج می‌دهند.

سرپرست شبکه بهداشت و درمان شهرستان نهاوند افزود: تالارهای پذیرایی نیز از دوشنبه گذشته با ۵۰ درصد ظرفیت و مشروط به رعایت پروتکل‌ها بازگشایی شده است.

انتهای پیام/

ارسال نظرات