خبرهای داغ:
فرمانده سپاه ناحیه نهاوند:

ارائه خدمات و صدور برگه تردد مشروط به داشتن کارت واکسن است

نهاوند- فرمانده سپاه ناحیه نهاوند گفت: ارائه خدمات و صدور برگه تردد، مشروط به داشتن کارت واکسن است.
کد خبر: ۹۳۸۸۹۰۸
|
۱۹ آبان ۱۴۰۰ - ۲۰:۱۲

به گزارش خبرگزاری بسیج، سرهنگ علی مختاری در ستاد  کرونا شهرستان نهاوند اظهار داشت: مرکز واکسیناسیون سپاه در یک ماه ۲ هزار و ۵۰۰ دُز واکسن تزریق کرده و طرح شهید سلیمانی در حال اجرایی است.

وی با بیان اینکه در حال حاضر حدود ۷۰ نفر در دو بیمارستان شهرستان بستری است، گفت: استفاده از ماسک در سطح شهرستان کاهش پیدا کرده و به کمتر از ۶۰ درصد رسیده است و هنوز در بین افراد واکسن هراسی وجود دارد،کمبود واکسن نداریم و مردم برای حفظ سلامت خود و دیگران به موقع واکسن خود را بزنند.

دبیر قرارگاه زیستی شهرستان نهاوند بیان کرد: مراسم‌های عروسی همچنان در منازل افراد در حال برگزاری است که نیاز به پیگیری و نظارت بیشتری دارد.

وی با بیان اینکه تزریق دُز سوم برای افراد بالای ۶۰سال و بیماری‌های خاص است، گفت: ارائه خدمات و صدور برگه تردد، مشروط به داشتن کارت واکسن است.

مختاری گفت: باید اقدامات لازم در راستای عادی انگاری مردم و رعایت سطح شیوه‌نامه‌های بهداشتی انجام شود، بازنگری تمام شیوه‌نامه‌های بهداشتی مورد بررسی قرار گیرد.

وی خاطرنشان کرد: امیدواریم در طرح ضربتی میزان واکسیناسیون را به ۷٠ درصد برسانیم.

*۸۶ درصد دانش‌آموزان در نهاوند واکسینه شده‌اند

مدیر آموزش و پرورش نهاوند نیز در ادامه اظهار داشت: تاکنون ۸۶ درصد دانش‌آموزان در شهرستان واکسینه شده‌اند.

محمدحسین دارایی گفت: کارگروه سلامت در مدارس فعال و وضعیت رعایت پروتکل‌های بهداشتی را رصد می‌کنند.

وی افزود: بازگشایی دبیرستان‌ها با توجه به مهیا بودن شرایط انجام شده در برخی مدارس آغاز و برخی آموزشگاه به دلیل کوچک بودن فضا یا آماده نبودن شرایط حضوری، فعال نشده است.

مدیر آموزش و پرورش نهاوند تصریح کرد: دانش‌آموزانی که واکسن نزده‌اند برای حضور در مدارس باید تست پی سی آر و عدم ابتلا به کرونا را ارائه دهند.

انتهای پیام/

ارسال نظرات