خبرهای داغ:
رئیس سازمان، فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری همدان:

طرح دوشنبه‌های کودکانه در همدان برگزار می‌شود

همدان-رئیس سازمان، فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری همدان گفت: طرح دوشنبه‌های کودکانه با هدف پر کردن اوقات فراغت کودکان و ایجاد شور و نشاط و آشنایی آنها با بازی‌های بومی و محلی اجرایی می‌شود.
کد خبر: ۹۳۸۸۷۱۳
|
۱۸ آبان ۱۴۰۰ - ۱۷:۵۸

روح‌الله وجدی هویدا در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری بسیج در همدان اظهار داشت: برنامه «دوشنبه‌های کودکانه» بر اساس عقد تفاهم‌نامه‌ای بین سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری همدان، کانون پرورشی و فکری کودکان و نوجوانان، کتابخانه سیار شهری، و مدارس در همدان برنامه‌ریزی و برگزار می‌شود.

وی بیان کرد: این برنامه با هدف پر کردن اوقات فراغت کودکان و ایجاد شور و نشاط در میان کودکان در دوران پسا کرونا و آشنایی آنها با بازی‌های بومی و محلی اجرایی می‌شود.

رئیس سازمان، فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری همدان افزود: طرح «دوشنبه‌های کودکانه» شامل اجرای بازی‌های بومی و محلی با مشارکت کودکان و خانواده‌‌های آنها است.

وی با اشاره به اینکه نخستین برنامه این طرح دوشنبه گذشته با حضور ۳۵ نفر از دانش‌آموزان مدرسه فلسطین و مادران دانش‌آموزان برگزار شد، گفت: بازی‌هایی مانند ساحل و دریا، کلاه کلاه و طناب‌کشی از جمله بازی‌هایی بود که در نخستین هفته «دوشنبه‌های کودکانه» اجرا شد.

وجدی عنوان کرد: در صورت مساعد بودن آب و هوا، این برنامه در فضای باز و در غیر اینصورت در سالن برگزار می‌شود و بازی‌ها بر اساس فضای موجود انتخاب می‌شوند.

وی با بیان اینکه برنامه‌ریزی برای پر کردن درست و مناسب اوقات فراغت کودکان در دستور کار سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری همدان قرار دارد، تاکید کرد: برنامه‌ریزی صحیح در این راستا بی‌تردید در آینده کودکان تاثیر بسزایی خواهد داشت.

انتهای پیام/

ارسال نظرات