خبرهای داغ:
سرپرست معاونت حمل‌ونقل و ترافیک شهرداری قزوین در دیدار هیئت‌ مدیره تعاونی تاکسیرانان 133؛
کد خبر: ۹۳۸۹۷۴۷
|
۲۴ آبان ۱۴۰۰ - ۱۲:۵۴

زرآبادی پور گفت: آیین‌نامه انضباطی برای رانندگان باید تدوین شود و هیئت مدیره می تواند از طریق ایجاد طوفان فکری و تشکیل جلسات مشورتی با خلق فکر و ایده‌های جدید به رشد مجموعه کمک کند.

 

قزوین_به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج، اعضای هیئت‌مدیره تعاونی تاکسیرانان 133 با حضور در معاونت حمل‌ونقل و ترافیک شهرداری قزوین با شیما زرآبادی‌پور، سرپرست این معاونت دیدار و گفت‌وگو کردند.

زرآبادی‌پور در این جلسه اظهار کرد: آموزش رانندگان در خصوص رفتار با مسافران و همچنین بهبود امکانات و تجهیزات اهمیت بالایی دارد و علاوه بر این، رانندگان نباید اجازه بدهند مشکلات شخصی و مسائل معیشتی آنان به مسافران انتقال یابد.

وی افزود: آیین‌نامه انضباطی برای رانندگان باید تدوین شود و هیئت مدیره می تواند از طریق ایجاد طوفان فکری و تشکیل جلسات مشورتی با خلق فکر و ایده‌های جدید به رشد مجموعه کمک کند.

این مسئول نظم داخل شبکه را ضروری عنوان کرد و افزود: ما از تعاونی حمایت می‌کنیم به شرطی که خود تعاونی هم پویا باشد و امیدواریم هیئت مدیره بتواند با همدلی فعالیت کند.

اسماعیل عرشیان، مدیرعامل سازمان مدیریت و نظارت بر تاکسیرانی شهرداری قزوین هم گفت: حفظ کرامت و آداب برخورد صحیح با مسافر، رعایت موازین بهداشتی به خصوص پروتکل‌های بهداشتی مربوط به کرونا، رعایت نرخ مصوب کرایه‌ها، تامین امنیت راننده و مسافران باید در اولویت رانندگان تاکسی بی‌سیم 133 باشد.

در این دیدار که محمدمهدی نانکلی، معاون سازمان تاکسیرانی هم حضور داشت، اعضای هیئت‌مدیره تعاونی به بیان دغدغه‌ها و خواسته‌های خود پرداختند.

انتهای پیام/۱۰۱۰

ارسال نظرات
پر بیننده ها